Spelletjestopic (incl. reviews)

Oh.

Ik speel het al meer dan een jaar fout, geloof ik ;p

3 likes

Ik dacht ook dat dat mocht, was het toevallig vanavond aan het spelen, @Blonde

Kijk, hier staat toch dat als tijdens actie 1 de rij gesloten wordt (het slotje wordt gekleurd), dan kunnen andere spelers dat ook doen. Mits de andere speler minstens 5 vakjes heeft aangekruist in die kleur.

4 likes

Ja precies wij doen ook dat je dan ook dat mag aankruisen! Mits witte dobbelstenen en minimaal 5 kruisjes

Oké jullie hebben dan toch gelijk denk ik! Sorry Haha
Moet eerlijk zeggen dat we hier al eerder discussie over hebben gehad maar we dachten dat het zo oké was. Geeft wel een leuke extra dimensie aan het spel moet ik zeggen. Omdat degene die de rij sluit als enige een extra voordeel heeft uiteindelijk. Maar verkeerd gelezen dus

1 like

Nou, ik heb die toevallig liggen en kan me niet herinneren wanneer ik hem voor het laatst gespeeld heb! Ga even denken of ik hem weg wil doen! Hij is wel gebruikt, weet niet of je dat erg vindt?

Oh zie heb ook gewoon op marktplaats staan trouwens!

Is goed! Nee prima dat ie is gebruikt. En heb geen zin in MP haha, vind ik teveel gedoe. Dus laat maar weten of je hem weg wil doen :smiley:

Heeft iemand ‘Stay cool’ al gespeeld? Is het spel van het jaar ofzo, maar vraag me af of het niet te kinderachtig is?

Hint 5 zijn tarot-kaarten (dat is natuurlijk geen gezelschapsspel, maar helpt misschien qua hint).

Volgende hint, snap er steeds minder van😂

2 likes

Paranormal Detectives van Lucky Duck Games? Is ook met tarotkaarten

11 likes

Dat is hem!!! :partying_face::partying_face:

7 likes

Geweldig dat ie gevonden is! (Had er ook nog niet van gehoord, klinkt leuk!)

1 like

Makro had 30% korting op spellen! Blij mee :blush:

5 likes

Wow goede deal. Zie dat de Makro voor iedereen nu open is. Wel erg verleidelijk om even te kijken wat ze hebben. 20 minuten fietsen vanaf mijn huis🤔

Ze hadden echt heeeel veel spellen! De moeite waard wat mij betreft.

1 like

Goeie tip! Alleen vandaag of het hele weekend?

Edit: ik kan het natuurlijk ook gewoon even zelf opzoeken :sweat_smile: het is het hele weekend nog!

Ik heb twee spellen bij de Makro gekocht hellapagos en the crew. The crew is een cadeau alhoewel ik het spel zelf ook wel wil hebben. Maar dat komt nog wel een keer. Had bij bol ook de zoektocht naar Eldorado van de week al gekocht voor 24 euro. Die ga ik denk ik voor onder de kerstboom bewaren voor mijn vriend. Die houdt ook van spellen en dan geef ik mijzelf ook indirect een cadeau :joy:.

1 like

Gisteravond heb ik direct Wingspan gespeeld en vond het erg leuk! Nu vroeg ik mij af of iemand hier ook de Europa uitbreiding heeft? Heeft dat echt toegevoegde waarde voor 't spel (behalve dat er bekendere vogels mee doen)?

1 like

Ik vond het niet per se iets toevoegen. De vogels hebben wel weer andere eigenschappen dus als je het vaker speelt is het wel leuk!

2 likes

Ik vind het op zich wel leuk om idd andere eigenschappen te zien passeren, maar er zijn zoveel vogels dat die nu niet echt het verschil maken ofzo.

2 likes