Spelletjestopic (incl. reviews)

Hahah, dit heb ik een tijdje terug ook voor het eerst gespeeld en we zijn toen ook echt drie/vier uur bezig geweest voordat er eindelijk een kwartje begon te vallen😂 uiteindelijk wel heel vermakelijk!

1 like

Iemand die ik ken houdt heel erg van bordspelletjes en heeft als raadsel mij twee hints gegeven welk bordspel we de volgende keer spelen. Iemand enig idee haha

Hint 1 het gebeurt achter je rug
Hint 2 je hoopt dat geluid je de weg wijst

Het zal hem waarschijnlijk niet zijn, maar ik moet aan Nuns on the run denken…

Thanks voor het meedenken! Ik heb ook geen idee haha

Ik ben nu wel benieuwd wat het gaat zijn, wanneer ga je spelen?

Ik krijg elke dag een hint😂 dus zal elke dag even de nieuwe hint laten weten

Jaaaa doen!!

Ik moet denken aan Nijntje verstoppertje :joy:

9 likes

Ik heb dit precies hetzelfde, ook laatst gekocht en pas 1x gespeeld, we zijn nog niet enthousiast om het een tweede keer uit de kast te halen.
Gaan we wel doen ofc want zonde om het niet nog een kans te geven. Vond sommige regels niet eenduidig, toch wel twijfel of je het dan goed hebt gedaan. We waren wel geslaagd overigens haha

1 like

Ik moet dus alleen maar aan zakdoekje leggen denken :laughing: Is achter je rug en je kunt natuurlijk horen waar degene die zingt het zakdoekje legt haha

2 likes

Ik dacht aan weerwolven, maar dat ligt niet zo voor de hand om te spelen denk ik?

Jaa snap ik! De eerste keer vond ik het ook abracadabra. Maar gaat na 2/3x spelen echt beter. Maar merk inderdaad als we het met nieuwe mensen spelen dat het echt inkomen is.
Ik vind het wel echt een aanrader, ook leuk met zn tweeën. En dat is momenteel wel handig :wink:

1 like

Nee weerwolven is het sowieso niet dat heeft hij al, wel bedankt voor meedenken. Hopelijk hebben we wat aan de hint van morgen😂

1 like

Geen bordspel, maar ik moet aan Valse Motten denken.

Ik vond het de eerste keer heel handig om die gids te volgen uit de instructies, dat zij dus bepalen welke vogels je in je hand hebt en de eerste vier (?) rondes uitstippelen. Dan ben je al een heel eind op weg, en eigenlijk is het daarna allemaal best logisch als je goed met de blokjes bijhoudt welke acties je hebt gedaan.

@growcookeatrepeat jaa, je hebt het natuurlijk eigenlijk helemaal niet nodig maar ze zijn zo schattig! Vind het een leuke toevoeging. Zag wel dat ze ook vogelhuisjes hebben (volgens mij voor het bijhouden van je acties, maar dat vind ik dan wel weer een beetje zinloos want dan heb je allemaal van die grote vogelhuisjes op je bord staan in plaats van die kleine handige blokjes). Oh voor het cachen van voedsel op de birds gebruiken we trouwens wel de platte fiches en niet het 3d voedsel, anders wordt het heel rommelig op je speelbord als je een verzamelen die vogel hebt haha

Oohja, haha, dat is inderdaad niet handig. En ik vroeg me al af waar die vogelhuisjes voor waren, of ik een uitbreiding gemist had. Maar niet dus. Oke, ik twijfel nog even verder :wink:

1 like

Hint 3 Een voor allen en allen voor een

1 like

Hmm dat is van de drie musketiers toch? Ik heb echt geeeeen idee haha

Geeft niks hoor dat niemand het weet haha, wellicht dat we het na hint 7 opeens snappen

Klinkt als een coöperatief spel? Wel leuk om zo mee te raden!