Songfestival

Ooh dat in de HMH ziet er ook leuk uit even kijken of ik daar mensen voor kan porren.

Wat vinden jullie van Zweden en Rusland? 2 topfavorieten maar ik vind beide maar niks aan. Vooral Rusland vind ik jammer ten opzichte van zijn vorige deelname (net als Noorwegen vorig jaar)

2 likes

Ik heb er zin in!!! Ik sta wel rete vroeg op jongens.
HOOP DAT WE WINNEN! vind het echt een super nummer.

Dinsdag kan ik gewoon zien, de donderdagavond zal ik in het hostel moeten kijken in Londen. Maar daar zal het wel opstaan hoop ik. En zaterdagavond zal ik denk ik halverwege de show ergens weer thuis zijn.

Fucking studiereizen waar ik géén zin in heb. </3

Ik vind het echt zo leuk dat ze in het buitenland zo enthousiast zijn haha.

2 likes

Ik vind dit echt een gedrocht van een nummer (en staging)

4 likes

Die staging is zo ongemakkelijk

1 like

oh goeie, heb door dit topic nu even alledrie de data in mijn agenda gezet, zodat ik geen afspraken eroverheen plan tegen die tijd :stuck_out_tongue_winking_eye:

Ja, ik was ook al zo verbaasd toen ik zag dat het Denemarken was. Had echt verwacht dat het Letland was ofzo.

1 like

Lijkt wel kinderen voor kinderen

oh mensen ik heb er alweer zo’n zin in !!

1 like

heb echt zoveel zin in eurovisie FANTASTISCH ik heb echt goede hoop dat we dit jaar in de top 3 komen en misschien wel winnen

6 likes

hebben jullie al favo’s?

Ik ben dus echt fan van Italie!

Italië en IJsland!

1 like

Ik, naast Nederland, Griekenland, Litouwen, Azerbeijan en Oostenrijk. Heb grote favorieten als Zweden, Italie en Zwitserland echt onderaan m’n ranking haha. Vind dat echt kutnummers :sweat_smile:. Smaken verschillen blijkbaar nogal haha.

1 like

Ik heb nog niet alles geluisterd maar de liedjes die ik tot nu toe wel leuk vond waren van:

• Nederland
  • Italië
  • Spanje
  • Tsjechië
  • Engeland
  • Slovenië
  • Letland
  • Roemenië
  • Hongarije
  • Zwitserland
  • Ierland

Dit is m’n voorselectie, haha. Moet nog zien welke echt de favorieten worden.

1 like

Funfact de vader van de drummer van Hatari (IJsland) is de ambassadeur voor IJsland in het Verenigd Koninkrijk. Komisch als je de lyrics leest.

haha oh grappig ik vind zwitserland leuk, maar ik geef eerlijk toe dat ik een hele slechte muzieksmaak heb haha.

Mijn top! Misschien dat er nog wat veranderd, ik hadeerst Italie boven maar die kwam al zo vroeg uit datik hem nu even zat ben haha. (Is gemaakt in My Eurovision app)

2 likes

Ik vind Nederland, Spanje, Zwitserland, en Cyprus leuk.

1 like