oja Spanje vind ik ook leuk!
Ik ga dus naar die Eurovision in concert maar ik hoop dat ik geen fout heb gemaakt, de lineup valt tot nu toe erg tegen Zitten wel een paar leuke tussen maar ook veel waarvan ik denk ‘jou hoef ik niet’
Ook zeer leuk, het voorprogramma is Sieneke
haha ahh das balen. welke leuke komen er wel?
En sieneke, leuk…
Wat zijn tot nu toe je 3 favorieten?
- Albania
- Austria
- Azerbaijan
- Belgium
- Cyprus
- Estonia
- France
- Greece
- Hungary
- Iceland
- Italy
- Netherlands
- Norway
- Portugal
- Romania
- Russia
- Slovenia
- Spain
- Sweden
- Switzerland
0 stemmers
Kan maximaal 20 opties doen dus heb er 20 landen die beetje onderaan bungelen bij de bookmakers eruit gehaald. Sorry als het één van jouw favorieten was!
en eigenlijk vind ik Rusland ook best een mooi nummer.
maar hij heeft zijn kans al gehad in 2016 ha ha.
Noorwegen, Belgie en Litouwen ben ik wel blij mee! En ik hoop natuurlijk dat Duncan ook komt haha
Inmiddels alles gehoord. Enige aanvullingen: Rusland en Armenië. Denk dat ik deze in een playlist ga gooien en dan ga kijken wat er overblijft.
Ik vind San Marino dit jaar heel smerig hahahaha, komt echt door die stem ofzo? z’n stem doet me ook denken aan dat nummer van “you touch my tra la la la my ding ding dong”
edit: @Briseis weet niet waarom ik dit naar jou stuurde? was niet de bedoeling hahahah
Ik luister zelf trouwens echt zelden liedjes van andere landen van te voren. Ik wacht altijd wel af tot de halve finale. Ik ben trouwens wel in voor een ESF meet volgend jaar als we winnen. Ik wil best wel heen dan maar ik heb toch niemand die zo gek is om mee te gaan.
Hahaha zó fout, maar ik vind dit echt een heerlijk nummer. Die man die het zingt is zo lekker fout en dat icm met het deuntje vind ik echt heerlijk
Ik vind die van Ierland ook echt leuk!!
Zijn vorige deelname was veel erger haha vind deze echt catchy
Ik vind deze nog altijd zo geweldig haha. Dat het geluid het niet doet in het begin, haar geknepen en nasale stem en slechte articulatie, zijn blikken (vanaf 1:19), dat awkward ge-aahahaah zo tegenover elkaar (2:41). Genieten.
Ik gun het hem zo hahaha hoop dat iemand een Facebook event “vote San Marino to the final” creëert en dat viral gaat.
Hahahahaha dankjewel
Ben te lui om te googelen maar wanneer is het zover?
Ik luister nu de Spotify playlist met alle liedjes. Sommige liedjes zijn echt bagger. ATM: When she go low (x2), she go solo (x2), oh she know oh (x2), she got me dirty dancing
Hoogstandje wel
Edit: foto van de kleuter in kwestie (waarschijnlijk een oude foto maar boeiend)
Haha en steeds terugscrollen naar deze guy
Hahaha die tekst is slecht hè? Maar ik vind dit nummer wel heel catchy en sterk in zijn soort. Denk dat ie wel goed gaat scoren.
Hahah ja ik hoop eigenlijk ook wel dat hij doorgaat.
Welke liedjes zijn trouwens echt jullie minst favoriete?
Mijne Montenegro want het is net high school musical alleen dan niet catchy, en Georgie vind ik ook meh