Dit is echt zo’n nummer waarvan je de melodie bent vergeten zodra het is afgelopen haha
Ik leef echt voor deze bespreking bij DWDD
Ik vind Italië wel leuk! Ik heb echt nog maar weinig gehoord haha maar heb echt zin om alles te luisteren en een afspeellijst te maken. Nu nog vrienden zoeken die dit ook leuk vinden om samen te kijken.
Hahaha wtf Portugal???
Oh en waarom doet Gerard Joling niet het commentaar, dat zou pas hysterisch zijn
Take my douze points.
Wow
We staan nu 2e bij de bookmakers
Trek dan gewoon je hele shirt uit en leg dit gewoon dit tepelvod gewoon bij de poetslappen.
Ik vind het nummer van Slovenië wel tof. De uitvoering mag echter wel wat leuker.
Oh enne wat vinden we van Portugal?
Wat is dit nou weer haha, arme vent (Kroatië).
Ben trouwens een playlist met alle nummers aan het luisteren en aan het opschrijven welke me wel bevallen, dus er volgt straks een lijstje.
Nederlandse liedje heeft wel al veel views op YouTube… :o Spannend… Zal Nederland het dit keer weer ver gaan schoppen? De halve finale halen we sowieso. Ik vind het ook wel een heel mooi liedje.
Ik heb ‘ons’ liedje al de hele dag in m’n hoofd en dat is knap, want ik had eerst ‘Catchy song’ van Lego Movie 2 op die plek zitten. Al sinds dinsdag.
Ja ik voel het aan mijn water. Het gaat weer spannend worden dit jaar. Whaaa ik hoop echt zo dat we een keertje winnen. Dan gil ik echt mijn hele wijk bij elkaar haha.
Ik heb het ook in mijn hoofd zitten haha. We hebben hiermee een top 3 te pakken hoor!
Mijn eurovision groepsapp is alweer helemaal druk, feest is al gepland en afgesproken en dan dit topic er nog bij. Ik overleef het laatste restje winter wel
Mijn spinning-instructeur (tja ) had gister de Noorse inzending in de spinningles verwerkt. Ik vond het te gek wel echt een songfestival nummer hoor, niet al te best, maar lekker eurovision
Kan iemand een filmpje van Noorwegen plaatsen? Ik kan alleen plaatjes
Ik zou zooo graag een songfestival feestje willen geven/bijwonen, maar echt niemand van mn vrienden vindt het leuk. Zo jammer!!
Ik denk dat het dit jaar wel eens zou kunnen gebeuren dat Nederland gaat winnen. Dan volgend jaar meeting bij songfestival in Amsterdam haha
He staat op mijn bucketlist. Als we winnen dan ga ik sowieso met een vriend naar het songfestival in Nederland.
Ik wil dit ook zooo graag! Of Belgie of Duitsland zou ook nog wel te doen zijn.
Mijn vriendin en ik gaan misschien wel naar Eurovision in Concert 6 april, dat lijkt me ook leuk! Ik mis alleen echt nog een paar favorieten in de lineup