omggg ik zag net beelden van duncan zn optreden en hoe het op tv komt, mooi!
Jaa dit nummer luister ik stiekem dus ook best vaak
Niceeeee!!! Toewijding ook!!
Carlo en Irene hadden een parodie, toen zat Irene op dr knieƫn in schoenen en Carlo walste steeds over haar heen.
Ik ga dit lied echt in Mn dromen horen vanacht
Ik moet eigenlijk gaan slapen zo en ik weet nu al dat ik het komende uur met dit liedje in mn hoofd naar het plafond lig te staren
Hahaha ik ben zo blij met jullie
Woww ik wist niet eens dat dit van het songfestival was haha
maar dat heb ik wel vaker met liedjes
Ik heb er Ć©Ć©n gemaakt (voor mezelf en mān eurovisie-vrienden, maar mocht iemand interesse hebben)ā¦ heet: Eurovision Madness
āT was al de eerste keer
het klikte zomaar weer
de tijd stond even stil ik dacht weer
Ja ik wil!
JA dat slaan hahaha die greep mij ook ff xx
En die lamp staat denk ik symbool voor licht in de duisternis?
:
Wat een kutbol.
Toen Ilse zei dat ze wist wat ze deed had ik iets supervets Ć la Common Linnets verwacht, maar deze staging is echt bij lange na niet zo goed. Wil niet zeggen dat Duncan niet goed zingt.
Oh ik vind het echt zoooo erg verbeterd vergeleken met de eerste repetitie! Ik vind het fantastisch.
Ik heb zo absurd veel zin in morgen en zaterdag! Jammer dat het in mijn omgeving verder niet heel erg leeft.
krijg stress van die lamp
Australiƫ met die act waarvan ik me afvraag hoe ze het voor elkaar krijgen en bij ons gedoe met een lamp. Hoe
HAHA wat erg hhhahhahah nouja, dan is het donker. En dat geeft opzich ook wel de wanhoop van het liedje aan
Hm bij andere beelden die ik had gezien zag je die lamp niet echt, maar meer gewoon een grote witte waas. Dat was wel mooi en is ook de bedoeling haha niet dat je die lamp echt ziet. Dat zei Ilse in een interview iig. Hoop dat dat lukt want dat je die lamp zo ziet is niks idd.