Songfestival

Ik vind wiwibloggs ook zo leuk. Ze stoppen ZOVEEL tijd in alles. Dit interview is ook leuk:

Heeft William/Duncan een relatie??? want I ship them

3 likes

ALS WE WINNEN! KOM IK IN MEI 2020 FF TERUG.

Als we winnen, waar zal het dan plaatsvinden? Amsterdam? Rotterdam?
Of toch in het Mecc in Maasje.

1 like

Kippenvel hoor :flushed:

Die schijtlamp kan me gestolen worden, dit lied raakt me gewoon en dat kan ik niet vaak zeggen bij Eurovisie materiaal :grimacing:

2 likes

Ik moest hier om lachen :joy:

1 like

note to self: niet in dit topic kijken voor het slapen gaan. ik kon niet slapen omdat ooohohohohhoho wat is het lang geleden door mn hoofd bleef gaan

2 likes

D-DAY

19 likes

Jaaaa heb er zin in

1 like

https://www.ad.nl/show/amerika-krijgt-eigen-songfestival-in-2021~ac9a774b/

Wat vinden we hier van?

Duncan heeft een vriend en William is getrouwd met een brit dus nee

Helaas helaas

Ben helemaal zenuwachtig

Ik zal de chat zo alvast leeg maken. Dan gaat dat ook sneller.

9 likes
Ik denk dat deze doorgaan, ben benieuwd hoeveel ik er goed heb haha

Nederland
Zweden
Rusland
Malta
Zwitserland
Noorwegen
Noord-Macedonie
Armenie
Roemenie
Azerbaijan

1 like

Exact mijn lijstje, al denk ik wel dat Denemarken zich ook kan kwalificeren.

Hoop vooral dat Noorwegen het haalt, dat is dit jaar één van mijn favoriete inzendingen :smiley:

2 likes

Ik word gewoon misselijk van hoe zoet Denemarken is

1 like

Ik keek net even wat de bookmakers voorspellen voor vanavond, alleen snap ik er niet zoveel van. Op dit moment staat Nederland op de 4e plek (92%) om zich te kwalificeren voor de finale. Maar er wordt wel voorspeld dat het de winnaar wordt van zowel de semifinal (37%) als de finale op zaterdag (36%). Iemand die hier verstand van heeft?

Ik snap dit inderdaad ook niet haha, ik vraag dit net aan een vriendin op whatsapp! Misschien heeft halve finale ook mee te maken dat er meer winkans is voor de gokkers? Aangezien er 10 doorgaan en niet maar 1.

Gisteren stond Nederland daar ook nog bovenaan! Gek inderdaad.

Na de 1e repetities zakten we naar 21% en nu gewoon al 37% :heart_eyes: ik hoop echt dat het goed gaat komen

3 likes