Wat een rare uitslag! Of ik heb een rare smaak.
Ik vond Polen echt verreweg het best…
Ja ik vond Polen ook leuk, en Belgie Jammer!
Ik denk dat velen voor de ‘show’ gaan. Jammer voor Nederland wel.
Nu 30%!!!
Ik maakte net de fout door de comments te lezen bij een nieuwsbericht over het Eurovisie songfestival. Wat kunnen mensen toch zeiken om niks.
Heb even meegevolgd met een account dat een livestream deed tijdens de ‘dress-rehearsal’ terwijl ze in het perscentrum zaten. Over Nederland waren ze ontzettend positief.
Voor wie morgenavond verrast wil worden, niet klikken:
Het begint heel donker met een wide-shot, in de aanloop naar het refrein toe komen ze steeds dichter bij. De achtergrond is met water. Er staat ook een spot op hem. De beruchte bol komt in het middenstuk naar beneden voor maar een heel kort stukje en verdwijnt daarna weer naar boven.
Belgie was wel echt super vals en een hele underwhelming staging, snap wel dat die niet door is
Was inderdaad vals haha, maar vond het liedje en de jongen leuk! Maar ik snap wel dat hij niet door is.
Maar de stage presence vond ik niet minder dan bijv. Slovenie (die met die jongen op de gitaar en meisje die hem het hele lied doordringend aankeek), wel verrassend dat die door zijn.
Ja dit had ik ook. Eerst dacht ik dat het broer en zus waren, maar die jongen keek zo intens dat ik er ongemakkelijk van werd. Voelde me echt een buitenstaander dat naar een verliefd (hitsig) stel zit te kijken, haha.
Vind Frankrijk wel echt heel erg leuk!
Ik vind het ook leuk! Maar zo slecht verstaanbaar ofzo (en dan bedoel ik niet dat het Frans is )
Vind het nummer niet zo sterk eigenlijk, maar de performer wel heel leuk
Duncan was goed!!
ik lees op fok mee, daar kijken ze mee via een stream en het schijnt echt mooi te zijn behalve dat er nog steeds issues zijn met de bal…
Jaaaaa ik hoorde het ook
Kan ik het ergens terugluisteren?
Ah ja, ik was zonet te vroeg!
Moooooi, zin in morgen (en zaterdag) .
oooooohooooo wat is het lang geleden (dat we wonnen)
Ben echt hyped voor morgen, even oude nummers terugluisteren en dit is zo’n chill nummer nogsteeds.