Serhat of IJsland dat zijn de enigen die ons mogen verslaan naar mijn mening haha
haha zo slecht was de rest dus
zou m wel naar rechts swipen hoor
Ik ben ondertussen aan het nalezen in de chat, moest weg tijdens het optreden van polen en ben nu dus de rest aan het terugkijken.
Mijn gedachten (die niet heel boeiend zijn haha maar anders blijf ik er maar mee in m’n hoofd zitten)
Samenvatting
Tsjechië: Ik vind dit dus echt een kek nummer, alleen niet mega zuiver gezongen.
Hongarije: it’s ma boy. Zijn nummer van 2 jaar nummer komt nog steeds wel eens langs in m’n hoofd. Alleen vond ik dat dan ook wel een sterker nummer dan dit.
Wit-Rusland: Dit had ik dus door laten gaan omdat ik het best leuk vond klinken maar live is dit echt wel erg slecht. Alsof ze telkens net een halve miliseconde te laat is bij elke zin, iets klinkt er heel raar in de hele zang?
Servië: Nee
België: wat een schatje, hij lijkt ook echt mega zenuwachtig. Helaas wel echt een paar hele valse stukken. En ook hoe hij die microfoon vasthoudt haha. Vond die trommels wel erg leuk!
Georgie: Niet mijn smaak maar veel plezier ermee. Schrok een beetje van die mannen die opeens opkwamen (uit het niks voor mijn gevoel haha) vararadadadara
Australië: haha ja wat moet ik hier van maken dan. Wel lekker hysterisch songfestival en knap dat ze zo hoog kan zingen maar de visuals zijn echt zo afzichtelijk lelijk
IJsland: moet zeggen dat ik dit op twee keer snelheid heb gekeken (omdat doorspoelen fuckte met m’n stream haha) zodat ik er zo snel mogelijk voorbij was. Het is wel heel shockend en shit maar ugh
Estland: best een knappe man maar ja dat gezang is niet zo geweldig. Die hoge noten waren echt absoluut niet nodig. Huh alleen hoe kwam die gitaar opeens daar?!
Portugal: Het zal wel iets interessants betekenen maar dit is niet echt mijn ding. 't zijn net twee groene kikkers. Zal wel doorgaan want de mensen vinden dit dan alsnog wel interessant. Kekke baard wel trouwens.
Griekenland: hahah wat is dit nasaal? Wel jammer dat dit live minder goed klinkt, vond dit een van de betere nummers van deze halve finale (qua clips)
San Marino: Ahw dit vind ik oprecht jammer. Hij klinkt mega hees. Vond dit echt best een lekker nummer. Na na na
OMFG IK HEB HET GEWOON GEMIST!
Ik was zooooo moe, heb de wekker uitgezet en me omgedraaid.
Dit is echt vreselijk! Zwarte dag in m’n ik kijk Eurovisie geschiedenis.
Ik kan dit topic niet bijhouden want moet ook al appen met mijn broer, dus ik val alleen maar binnen om te zeggen:
Why the fuck is San Marino door???
Ik heb al sinds ik op ben gestaan dat nummer van Iceland in mijn hoofd.
Wel raar dat Polen niet door is.
Ik luister nu naar de muziek van de inzending van Slovenië echt zo relaxed
Vanmiddag de eerste dress rehearsal van Duncan en vanavond de tweede. Vanavond geeft de jury ook al punten !!!
Ik heb friend of a friend of a friend of a friend of a friend of a friend of a friend of a friend in mijn hoofd.
Australië
- Kitsch
- Prachtig
0 stemmers
San Marino
- Lekker fout
- Onuitstaanbaar fout
0 stemmers
elk land levert een jury, bestaande uit 5 mensen uit de business. namens nederland zijn dat dit jaar bijvoorbeeld ruud de wild en henk jan smits.
alle jury’s geven punten aan de acts die zij het beste vinden. al deze punten bepalen voor 50% de einduitslag.
Je kan veel zeggen, maar als iemand die de nummers van te voren niet luistert en dus alleen de optredens heeft gezien, is San Marino het enige liedje dat nog in Mn hoofd zit.
Australië en IJsland waren spectaculair, maar kan geen woord zingen uit Mn hoofd. Tsjechië was ongelofelijk middelmatig, kan ik ook niet zingen. Wit-Rusland en Cyprus hadden een catchy beat, maar kan ook geen lyrics opnoemen. Griekenland was onverstaanbaar, Servië was gegil, Slovenië was dodelijk saai en Estland moest ik net googelen want ik was al helemaal vergeten dat hij en zn toondove optreden überhaupt doorwaren.
NA NA NA NA NA NAAA het werkt wel.
Nederland staat op 29% in de odds :o
benieuwd wat er zometeen na de dress rehearsal gaat gebeuren met de odds!
Ik zat ook even te denken landen als San Marino en Ijsland hebben natuurlijk best een probleem als ze winnen want het organiseren van het festival zal best een grote hap uit hun budget nemen dus ik kan me wel voorstellen dat ze wat andere criteria hebben bij het selecteren van hun acts
San Marino heeft elk jaar een ‘probleem’ met het vinden van de juiste act, omdat er simpelweg niet zoveel mensen wonen en dus weinig talent is