Een grote vlag besteld en 20 zwaaivlaggetjes. Champagne ligt in de koelkast. Laat maar komen!
Ik kijk dus de serie Bonusfamiljen en daarin speelt Petra een supergestructureerd ijskonijn. Duurde dus ook heel lang voor ik door had waar ik haar van herkende!
Misschien ga ik deze versie wel gewoon kijken vanavond haha. Hoop dat Jan Smit daar niet doorheen praat, ik kan die man niet meer serieus nemen sinds hij beweerde dat Georgiƫ en Litouwen buurlanden waren .
Ik zit al de hele dag tegen mensen te zeggen dat vanavond het eurovisie begint, maar volgens mij deelt niemand mijn enthousiasme. Gelukkig is dit topic er
Mijn qualifiers voor vanavond (in willekeurige volgorde)
Belgiƫ
Cyprus
Hongarije
Tsjechiƫ
Griekenland
Portugal
San Marino
Wit-Rusland
En dan heb ik nog 2 plekken over maar daar kan ik niet tussen kiezen, vind deze nummers allemaal niet mega geweldig
Sinds Anouk is er veel veranderd
Ik kan me ook wel voorstellen dat mensen het voor Anouk stom vonden, volgens mij heeft Nederland nog steeds het langste record van non-qualifier zijn voor de finale
Hoezo kijk je niet naar Graham? Oh ja, alleen finale. Bummer.
Ik heb mān wekker gezet om 6.30am!
MAAR BEN NU AL WAKKER.
Altijd als ik vroeg op moet slaap ik zoooo slecht hahaha.
Ja, ik ook hoor! Ik kijk eigenlijk pas sinds 2010, omdat ik toen mijn man leerde kennen en het vaste prik werd voor ons haha. Maar toen vond ik de Nederlandse inzending ook drie keer niks.
Ik hoop dat de Oost Europese landen weer met folklore nummers komen, ik houd daar toch zo van.
Estland stuurt een lekkere Zweed dus die zullen sowieso wel doorgaan naar de finale.
Hepper zin in!
Ik vind hem zĆ³ Nederlands eruitzien hahaha.
ZIN IN. ook in de jan smit bingo.
Zoān zin in vanavond! Ik ga Hatari toejuichen
Was dus even vergeten dat ik vanavond had afgesproken met iemand. Heb even gestuurd dat ik echt het songfestival moet kijken en ze vindt het helemaal prima. Gelukkig maar want anders had ik afgezegd.
Welke 10 landen gaan vanavond door?
- Belgiƫ
- Griekenland
- San Marino
- Cyprus
- Australiƫ
- IJsland
- Hongarije
- Tsjechiƫ
- Georgiƫ
- Sloveniƫ
- Estland
- Serviƫ
- Polen
- Portugal
- Finland
- Montenegro
- Wit-Rusland
0 stemmers
Ik heb enkel Nederlands liedje gehoord, ik wil ze allemaal voor het eerst horen inclusief de act, vind dat de beste beleving.
Zin in!! Vanavond moet ik eigenlijk hard aan mān scriptie dus ik ga lekker hier meelezen en kijken, en (wie weet) beetje studeren