Songfestival

Hahaha ik ga t met vrienden kijken, maar iedereen weet toch dat ik een aso ben dus ik ga ondertussen lekker forummen. Doe dan altijd grapjes jatten van hier of twitter en dan denken Mn vrienden “wat is die Leeuwenhart toch gevat!”

Ook al klinkt 3x 3 liter sangria in Mn eentje ook wel als een recept voor leuke inzichten.

5 likes

Heb je aan @Olga te danken!

2 likes

Ik heb het zo druk dat ik nauwelijks tijd heb om the juice dit jaar te volgen en me al 3 weken van te voren aan Jan Shit en Cornald te ergeren.

Onacceptabele situatie. Ik denk dat ik ontslag ga nemen.

5 likes

Ik heb me al lekker verkneukeld toen net de herhaling van de Songfestivalquiz was met Jan Smit, waar hij op z’n Hollands ‘save your kisses for me’ zong. Bleh hoe krijgt Jan het toch voor elkaar om het hele songfestival gewoon te CLAIMEN hij is zo saai

4 likes

Voor de bingo kaart als toevoeging aan het lijstje van @Zemraluani:

Jan Smit noemt een vals gezongen liedje spot on zuiver.

De oren van die man staan in een stemming van 415 hertz

6 likes

“De buitenlandse commentatoren complimenteren ons al de hele week met onze inzending”

7 likes

Hij roemde ooit het optreden van de Toppers. René froger zong daar zo vals. Buiten dat het lied an sich al gênant slecht was.

Dat beweerde hij met droge ogen over Joan “indianentooi” Franka. Oh wat was dát vals.

3 likes

Bingokaart: Jan Smit is boos op alle oostbloklanden die op elkaar stemmen, maar wel boos wordt als wij geen 12 punten krijgen van Belgie.

4 likes

Australie bij de juryshow eerste halve finale https://mobile.twitter.com/chriswoods1978/status/1128028851886489600?s=19

1 like

Ik ga echt stuk, dit is zo extra

Love love peace peace

Ik vind het zo mooi dat zoveel mensen door heel Europa zo erg van dit nummer houden en mensen buiten Europa echt denken de fuck

7 likes

Omg ja die verspreking haalt me altijd uit de fantasy

1 like

Back to Jan Smit dan maar

3 likes

Haar smorgasbors lied was ook leuk

Kan je voorstellen dat we winnen en dan Jamai daar staat of Natasha Froger.

6 likes

Voorrondes NL want dan is Graham niet en finale Altijd bbc

1 like

Dit is echt mijn meest favoriete moment ever. WAT GEBEURT HIER ALLEMAAL?!?!
Elke keer dat ik opnieuw kijk is er weer iets anders waar ik strijk om ga.

1 like

maar goed, erger dan de presentatie in kiev lijkt me moeilijk

Dit is zo goed. Ik stikte bijna toen die ‘Zweedse balletjrs’ op kwamen.

1 like

Waarschijnlijk dat Jan Smit het dan mag doen met Wendy ofzo.

Maar met een beetje geluk komt de die hard Eurovision kern dan met rotte tomaten gooien tijdens de halve finales. Of komt onze propellor vlecht ze van het podium meppen met zijn enorme vlecht/zweep.

2 likes