Haha misschien is ‘t straks wel een perfecte study sessions playlist
Welk lied van de Big Five vinden jullie het leukst?
- Frankrijk
- Duitsland
- Italië
- Spanje
- U.K.
0 stemmers
Ik hoop zo dat San Marino doorgaat,maar dat is gewoon omdat ik die man er zo aardig uit vind zien Ben benieuwd of Belgie doorgaat, volgens mij was hij niet heel overtuigend live
Van San Marino denk ik eigenlijk dat hij wel doorgaat. Die man heeft inderdaad een soort gunfactor haha, en mensen kennen hem natuurlijk van eerder. En opzich is het wel een catchy nummer! Belgie hoop ik ook dat hij doorgaat, vind het nummer in ieder geval heel leuk! Live heb ik nog niet geluisterd.
Ja ik was positief verrast van het nummer, echt lekker catchy! Ik heb expres de rehearsels niet gekeken zodat het een verrassing blijft, maar had wel meegekregen dat mensen Australie echt super goed vinden. Ben heel benieuwd!
Echt zielig voor Australiers trouwens dat ze om 4/5 uur moeten opstaan om te kijken haha
Haha ja ik heb ook altijd wel met die man van San Marino te doen, ik hoop ook echt dat hij doorgaat. Ik vond z’n nummer van een paar jaar geleden ook best catchy, maar toen ging hij helaas niet door… Hopelijk wordt het hem dit jaar wel een keertje gegund!
Sos is duncan ook vanavond?
Nee, donderdag!
Zin in!! Ik zit er klaar voor!
Geef mij ook zo een vriend! Al weken is het voetbal geweest, nu is het onze week!
Donderdag komt een collega van mijn vriend eten en HET TOEVAL WIL dat hij een ook een songfestival fan is
Stomme opmerking ook over Tsjechië. Alsof zij alleen maar ouderwetse muziek maken. Vorig jaar had Tsjechië één van de leukste nummers.
Zij zit zo in mijn irritatiezone
Waarom heet die Tsjechische band naar een meer in Afrika?
Portugal heeft zichzelf opnieuw uitgevonden.
?
Nu ik hier alle rehearsals van de andere nummers hoor
snap ik wel dat Nederland zo hoog bij de bookmakers staat…
Ik vind het ook niet echt heel opnieuw uitgevonden klinken. Maar mss bedoelt ze de presentatie.
Eigenlijk alles wat imo kans maakt om te winnen zit ook in tweede halve finale!
Portugal, folklorisch?