Songfestival

Het is dit jaar trouwens verboden om vlaggen mee te nemen in de venue. Maakt het zó statisch denk ik. Valt me echt tegen van de organisatie. Sowieso ook alleen maar omdat ze bang zijn dat mensen de Palestijnse vlag meenemen.

Jaa klopt ik krijg wel de indruk dat Ilse er echt bovenop zit idd. Dat is wel een goed teken . Ik zei dat ook deels uit zelfbescherming want wil gewoon niet dat we weer 2e worden ofzo :pleading_face:

1 like

Eens! Vind hem staand veel kwetsbaarder ogen dan achter de piano. Echt zonde, maargoed volgens mij wilde hij dit zelf wel zo!

Ja daarom! Ben gewoon zenuwachtig mensen.

1 like

Hahha ja dat is de Griekse publieke omroep, dus die zit er gelukkig meestal wel op!

1 like

De juryshow van de eerste halve finale is gelekt. Dus als iemand niet tot morgen kan wachten bij dezen https://m.twitch.tv/uplink2891

vind servië echt og saaie shit, echt stom dat dit waarschijnlijk naar de finale gaat

loopt echt om de paar seconden vast :frowning:

Ja helaas heeft echt een half uur online gestaan.

1 like

Ik kan geen schema’s painten op Mn phone maar:

• Jan Smit beweert dat iedereen spontaan in juichen uitbarstte na Duncans optreden

• Jan Smit noemt een niet-vals gezongen nummer vals

• Jan Smit zegt dat een land zeker niet doorgaat; dit land gaat wel door.

• Jan Smit zegt dat een land zeker doorgaat; dit land gaat niet door

• Jan Smit zegt “dit kan niet missen”, het mist wel

• Jan Smit lult door de presentators heen

• Jan Smit hoort iets en zegt “over … gesproken” en begint een verhaal over zichzelf

16 likes
  • Jan klaagt dat de Oostblok landen op elkaar stemmen en juicht vervolgens als België ons 12 punten geeft en is teleurgesteld dat Duitsland ons er maar 2 geeft.

• Jan maakt “grapje” over “goedkope oostblokvrouwen” oid.

5 likes

Yesss, ik ben zo hyped voor morgen, heb er mega veel zin in! Zo leuk om oude nummers terug te kijken haha, thanks @Zemraluani voor de playlist.

Ik moet wel eerlijk bekennen dat ik een zwak heb voor Zweden dit jaar :heart:. Vind het nummer van Duncan verder ook heel goed, maar ik vind hem een beetje een aparte gozer. Alsof hij niet helemaal zichzelf is.

2 likes
  • ge’hihihi’ om een slechte seksuele grap over IJsland
4 likes

Die opmerking over Australië zie ik echt 100% gebeuren haha

3 likes

Wil het liefst BBC opzetten maar m’n huisgenoten zijn dan altijd van nEe We ZiJn tOch NedERLAndS

3 likes

Jij bent gewoon Jan Smit hè?

9 likes

De finale MOET je BBC kijken want dan wordt Graham steeds sloppier dronken en steeds zuurder en dat voegt 677589% toe aan de ervaring. De voorrondes kan je je lekker ergeren met ons aan Jan

7 likes

Haha ik zag net de laatste toevoeging aan de afspeellijst. Viel niet tegen.
afbeelding

6 likes

Ik heb dus 3 stuks 3liter boxen sangria met een kraantje gekocht (Lidl, 5 euro) dus mijn commentaar gaat sowieso on point zijn

10 likes

ik ga al mn songfestivalvrienden afbellen en hier op het forum zitten tijdens de uitzendingen.

4 likes