Nah ik denk niet dat Zweden gaat winnen, maak me meer zorgen om Frankrijk.
Ik kan het niet aan als we dit jaar weer verliezen van Conchita 2.0
Nah ik denk niet dat Zweden gaat winnen, maak me meer zorgen om Frankrijk.
Ik kan het niet aan als we dit jaar weer verliezen van Conchita 2.0
Ja! Ik probeerde per land max. 3 nummers te doen aangezien OekraĆÆne er zoveel heeft die goed zijn. En dan vind ik deze t minste.
En Israƫl boycot ik, ik vind dat zij en Australiƫ weg moeten blijven Haha.
Ahh ok van Israel snap ik haha. En echt he! Dat viel mij laatst ook op. OekraĆÆne is zo vaak zo goed geweest!
Jaaa bij OekraĆÆne, RoemeniĆ«, Rusland (thunder en lightning staat er ook niet in!), Griekenland (my secret combination en my number One staan er niet in) was het echt lastig om er maximaal 3 te kiezen. Maar anders werd het een te lange lijst en wilde eigenlijk van elk land wel 1 nummer, behalve dus 5 landen die bijna nooit meedoen en alleen maar saaie dingen hebben gezonden. IsraĆ«l staat er trouwens wel 1x in met Ping Pong omdat dat het allerslechtste songfestival nummer OOIT is
Omg volgens mij ken ik ping pong niet?! Ga nu gelijk kijken haha. En Montenegro was vast ook moeilijk, want zij zenden ook altijd van die heerlijke foute acts Ben trouwens wel benieuwd welke landen nooit iets bijzonders hebben gestuurd haha.
Slowakije, Australiƫ, Malta, Andorra, Monaco, Marokko (deed maar 1x mee), Luxemburg.
Jaaaa Montenegro Mn fave, die breaking bad rap is nog steeds Mn fave, hoe de hel stond dat niet in de finale. En natuurlijk Euro Neuro en de vlecht.
Ik heb echt zooooān zin in morgen Kan echt niet wachten tot het eindelijk zo ver is! Ga ook nog even een āvoorspellingā maken van de 10 qualifiers, kijken hoe dicht ik in de buurt kom. Eigenlijk vind ik het wel altijd heel leuk als er een paar verrassingen tussen zitten ipv alle deelnemers waarvan iedereen zegt āāah die gaat toch wel doorāā
Iemand eeeeenig idee welke Griekse zender Eurovisie uitzendt? Ik zit op Kreta maar wil wel echt kijken hoor!!!
Ik denk ERTā¦
Je kunt ook livestream kijken via het YouTube kanaal van Eurovision.
Mijn qualifiers voor morgen:
Twijfelde wel erg tussen Tsjechiƫ en Polen, vind ze allebei wel leuk maar ook een beetje vervelend.
Ik denk ook dat NL niet gaat winnen, vind de staging heel erg tegenvallen. Ik hoop het wel natuurlijk, maar denk dat Italiƫ de grootste concurrent wordt.
ik denk dat ze zich super goed hebben voorbereid. las alleen dat al hun plannen niet ten uitvoer gebracht konden worden ter plaatse dus dat is wel even een domper. maar hij heeft gister extra geoefend en toen waren ze tevreden.
ik vind het nog steeds jammer dat hij zit. ik ben bij zijn afscheids show geweest en hij stond zo vol emotie achter de microfoon. had zo gehoopt dat hij dat zou doen. maar alsnog vertrouwen in hem!
Ohh yessss thanks!!! Die zit op de tv hier dus kan mooi vanaf Kreta meekijken
jaa hij is echt een artiest vind ik en heb ook echt vertrouwen in hem!
Volgens mij gaat Nederland nog steeds winnen, maar niet meer zĆ³ overtuigend als voordien werd beweerd. Denk dat Rusland ook hoog kan eindigen, Sergej kan sowieso goed zingen en de performance is weer erg goed opgebouwd.
Mijn qualifiers voor morgen:
Ijsland, Griekenland, SloveniĆ«, Cyprus, Wit-Rusland, AustraliĆ«, TsjechiĆ«, Hongarije ā¦ en misschien BelgiĆ«?
Hebben we al een bingokaart?
Even vooruitlopend op songfestival volgend jaar: ik hoop toch eeeecht niet dat Ɣls we winnen, dat Romy Montero het gaat presenteren.
Weet dat niet iedereen fan van hem is hier maar Arjen Lubach lijkt me best een geschikte keuze. Beter dan Jan Smit, Chantal Janzen, die Romy indd, of Maan, whatever. Al vraag ik me af of hij het zelf zou willen haha.
pls huur ff mans & petra in
dit heb ik sowieso eerder gepost
Jaaa eens! Ik vind de meeste BNers echt geen hol aan, zou nog liever mans en petra hebben dan