Scheelt dat we geen vrouw met baard als concurrent hebben?
IS ER AL EEN CHATKANAAL AANGEMAAKT.
Oh wacht ja… ik ben mod.
Er is nu ook beste zangers songfestival met de oude liedjes van NL… ik vind het best leuk!
Ik ben het ook aan het kijken
Die OG3NE: weet iemand of die vader nog samen is met die jonge superfan?
Ik vond hun versie van what’s another year wel goed
Ik vond Jan Dulles goed zingen! En de versie van Ik hou van jou van Willeke Alberti vond ik ook mooi.
Trijntje zat er de hele tijd bij alsof ze moest poepen en het echt nog even op moest houden.
Hallo jongens.
Ik heb de meest iconische nummers van alle landen (vooral de slechtste nummers, maar een enkel goed nummer voor de balans) in een playlist gezet. Ik raad het aan als Eurovisie preparatie, alle klassiekers in 1 handige lijst
Apricot stone represent!
APRICOT STONE I WILL DROP IT DOOOOWN IN THE FROZEN GROOOOUND
Ik had No Life dit weekend, dus heb compliatie filmpjes (Godbless voor de persoon die deze maakt) van ALLE landen gekeken met AL hun inzendingen ooit en daaruit elk opvallend nummer (slecht of goed) eruit gepikt. Alle landen staan in de lijst behalve Australië, Malta, Andorra, Monaco, Luxemburg en Slowakije want die hadden alleen maar saaie nummers.
Het is vooral perfect wanneer iemand vraagt “maar wat is Eurovisie”, als je ze allemaal kijkt heb je een goeie indruk.
Ik zet 'm morgen aan!
GIVE IT BACK TO MEEEE FROM THE MOTHERLAND
Ik zag Alcohol is free er ook al tussen staan dus het is zeker een toplijst!
Dank u. Ben nu spiritueel verbonden met deze playlist
Ik mis toch echt Sertab in deze
De Poolse dames staan erin toch?
Nondejuuuu ik moet dus om 7am klaar zitten donderdag! Heb de wekker al gezet.
Geloof niet dat ‘t hier ergens wordt uitgezonden, zou ik wel lachen vinden en boeit me niet om in de ochtend al in een bar te zitten
PS ik ga natuurlijk ook de 1e halve finale kijken!!!
Kan niet wachten om hier weer gezellig mee te praten
Hoop dat de NOS livestream het hier wilt doen
zweden komt bij de bookmakers steeds meer in de buurt van nederland.
Gaat Nederland winnen?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Ik zie echt niet wat er zo bijzonder is aan Zweden? Het voelt alsof ik iets mis haha want Italie en Nederland vind ik allebei wel hele gave nummers
Ik zat er over te denken maar vond t toch niet passen in deze lijst. edit: NEVERMIND je hebt gelijk, ik heb M erbij gegooid.
@Olga cheececake is niet iconisch. BYE
EDIT: ZIT M NU TE KIJKEN EN WAS DAT DANSJE VERGETEN!!! Sorry sorry sorry wel iconisch, is toegevoegd.
jaa vind italie ook echt tof! zweden is echt…zweden. niet bijzonder vind ik maar ook niet veel mis mee.
Ahhh gweldig dit! Haha. Ik had er vorig jaar ook eentje gemaakt op Spotify van alle ‘foute’ nummers haha maar die was niet zo lang als deze.
Ik miste alleen deze in je lijstje ! (of ik heb eroverheen gekeken haha)
Dit is ook echt 1 van mijn favorieten haha
Ohhh en golden boy!
De zanger John is ontzettend charismatisch, het is een liedje dat waarschijnlijk heel goed gaat doen bij de jury en Zweden is altijd wel een beetje de teacher’s pet. Zij kregen vrijdag bijvoorbeeld een half uur extra rehearsal tijd om hun staging klaar te zetten.