Songfestival

Geen idee of die vriend ze zelf maakt of van internet plukt (ik ben team eten), maar je kunt van alles vinden als je googlet!

https://www.teamconfetti.nl/eurovision-bingo-2018-de-finale/

2 likes

Zo jaloers! Ik heb 0 mensen in mijn omgeving die net zo enthousiast zijn als ik

nice, thanks!

wat doet team eten? ik moet russisch eten meenemen , ik ga voor blini’s ahaha

Moest een goed excuus hebben dat mijn moeder tiramisu ging maken, dus heb voorgesteld om voor de finale allemaal iets qua eten mee te nemen uit Europa.

Dit wordt bij voorbaat al een fantastische avond. Iemand nog andere leuke suggesties die ik (voor de vorm) ook kan meenemen/maken?

5 likes

Engelse drop :joy::innocent:

1 like
  • Zweden: gehaktballetjes? köttbullar.
  • Italië: mini pizza’s of van die caprese spiesjes
  • Frankrijk: stokbrood (baguetttte) met brie oid
  • Duitsland: ehm, mini pretzels misschien?
  • Spanje: churros
  • Griekenland: olijven/tzatziki dip/iets met spinazie
  • Israël: hummus
  • NL: kaas
  • UK: salt and vinegar chips
  • Ierland: Guinness?
  • Zwitserland: toblerone/Milka
  • Oostenrijk: kaiserschmarrn
  • Denemarken: hotdogs (pølse)
8 likes

Zo leuk dat je zoveel ideeen geeft!! Thanks :heart:

1 like

Vind dit soort dingen altijd leuk! Is ook wel leuk om snacks van wat minder bekende landen te hebben maar weet daar niet zoveel van helaas haha.

Nummer van Wit Rusland (Belarus) is ook wel een beetje een guilty pleasure geworden. Ze is live wel echt héél goed ook. Alleen de lyrics zijn eh niet heel diep ofzo.

1 like

Ik ook!

Ben helemaal al in de Songfestival mood, heb er echt zin in hahaha
Heb echt goede hoop dat Nederland wint dit jaar

1 like

second rehearsal!! bijna het hele nummer. ziet er goed uit! heb wel het idee dat die glazen doos niet erbij hoort, maar dat er technisch iets niet goed ging met die bol ophangen

ja denk ik ook! ben zo benieuwd hoe het er op beeld uit gaan zien!

zo ziet het er ongeveer op tv uit.

1 like

Ik weet nog niet zo goed of ik het heel mooi vind of juist niet, stoor me toch wel aan de piano denk ik. De blauwe lichten vind ik wel heel mooi.

3 likes

ik vind het saai :see_no_evil: maar ik heb wel vertrouwen in duncan!

1 like

Waaaaaarom dat afgekloven keyboard? Waarom man haha

2 likes

Dat kan ik nog wel begrijpen, maar waaaarom dan geen mooie piano?! Haha. En ik ook!!! Ik wil gewoon winnen gvd :joy:

1 like

Wat moet dat moet, we gaan voor het goud jongens, het goud! :joy: grapje.

Maar nee echt ik wil gewoon winnen klaar hahaha ik zie hem ook echt zo voor me op dat podium in een aquarium

8 likes

Ik geloof dat het goed gaat komen. Zag op een filmpje dat Ilse DeLange zich hier mee bezig houdt. Die wist met The Common Linnets ook precies wat ze wilde en dat leek heel saai te worden en bam, dat kwam toen zo goed over op beeld. Ik wil gewoon geloven in de winst, champagne ligt koud!

1 like