Ik ben ook heel benieuwd. Ik vind de eerste beelden van de repetities eerlijk gezegd nog niet denderend. Die blauwe lasers voegen mijns inziens niet heel veel toe. Ik had meer op een soort onderwaterwereld gehoopt oid. Maargoed hij zingt wel echt teringgoed…
Hahahahahahahahahaaaa omg bedankt voor dit filmpje, ik ken deze helemaal niet? Ga helemaal stuk
Oh hahaha ik heb Azerbeijan nog helemaal niet gekeken en ik vond Chingiz vrouwelijk klinken. Een man dus hahhaha sorry
Ik vraag me ook af wat mensen verwachten bij het nummer. Vuurwerk? Heftige lichtshows? Dat past ook niet bij dit nummer…
neeee haha 1 voor in de green room! dus voor en na het optreden.
Watervallen
Ja dat begrijp ik, maar waarom zou -ie een outfit change doen? Lijkt wel alsof er iets gebeurd met dat jasje tijdens zijn optreden ofzo. Waarom zou je het anders veranderen? (tenzij iedereen dit doet/dat dit normaal is? maar dat weet ik even niet)
@Rozevarken Is dat uberhaupt mogelijk op een podium zoveel liter water? (geen idee) hahaha
hij zegt omdat hij achter de piano een kort jasje aan heeft, omdat dat makkelijker is met piano spelen. daarna doet hij een langer jasje aan omdat zonder piano het korte jasje er gek uitziet. sorry vooralsnog geen water
Ik hou gewoon hoop
ik ook, op een bak water waar hij dan doorheen zwemt.
Als Kane het kan, kan Duncan het ook.
Wel of geen water ligt denk ik helemaal aan de zaal en het podium. Ik ben bij het songfestival in kopenhagen een paar jaar terug geweest (ja, helemaal fangirl, met een nederlandse vlag door de straten gerend, no shame) en daar werd wel gewerkt met water. Er was een soort mini ‘slootje’ (ik weet niet hoe ik anders moet uitleggen) om het podium heen. Maar vorig jaar werd er volgens mij alleen met visuals gewerkt, was goedkoper?
Ok, toch wel een beetje shame maar jullie zijn hier songfestival fan dus tja
Hahahahaha dit is echt geweldig😂
Nee joh, no shame, hartstikke leuk toch! Ik hoop dat ik er ook ooit bij kan zijn en dan neem ik mijn vlag ook mee.
hahaha geweldig. hopelijk kunnen we in 2020 door de straten van amsterdam rennen.
Ik heb hier zoooooveel zin in. Normaal heb ik bijna alles al vooraf doorgenomen, maar dit jaar laat ik me deels verrassen.
Dinsdag kijk ik het alleen. Donderdag ga ik bij mijn ouders thuis (want grote tv en chille bank) kijken met een boel vrienden en zaterdag met dezelfde vrienden bij iemand thuis. Inclusief invul-lijsten en bingo-kaartjes en veel vretten.
Voor het eerst in 5 jaar dat ik het niet met mijn oppaskind(eren) kijk, maar met mensen die ook fan zijn. ZOVEELZININ.
dit klinkt dus echt fantastisch!
hebben jullie die invullijsten en bingo zelf gemaakt? of kan ik dat ergens online makkelijk vinden? asking for a friend
Ik ga denk ik net de uitslag kunnen zien van de finale
Mijn trein vanuit Londen komt om 23u aan in Brussel-Zuid, en moet dan nog een uur op de trein terug naar mijn woonplaats.
Godver.