umm zijn de toppertjes niet groot genoeg voor je??!!!?
Eh hallo flo rida komt donderdag
Flo rida dit jaar
Bonnie Tyler deed ooit mee voor UK! Maar dat was een flop
Blue! Heeft ook eens meegedaan!
Ja komt hij? Dacht dat ze een invaller hadden. Wel tijdens de repetitie iig
en laten we jedward niet vergeten. dat die wereldsterren de tijd nemen voor ons, pfoe
Dit zing ik serieus geregeld sinds mijn vriend ineens zijn snor liet staan. Geweldig, was toen ook heel verbaasd dat ze maar zo weinig punten hadden haha!
Ja zag het net op de insta van senhit dat hij op rotterdamse bodem is
Ben al helemaal excited, biggergarnituur ligt al te wachten in de vriezer en heb bubbels
Omg wat hahaha
mister world wide, hè oh grapje dat is pitbull doeii
Oh jaloers!! Ik was het een beetje vergeten en heb echt saaie snacks
Nederland: caro emerald
Belgie: stromae
Frankrijk: daft punk
Engeland: coldplay
Duitsland: nena
Spanje: de ketchup song meiden (zijn die spaans?)
Zoiets zeg maar is toch supervet hahaha
Denk reden 1: moneysss. Zover ik weet worden deelnemers niet betaald? In alle tijd die je erin steekt kun je ook touren/album opnemen weet ik veel wat. Reden 2: gaat natuurlijk superveel tijd inzitten, sowieso de 2 weken ervoor maar daarna/daarvoor ook. Reden 3: kans dat je laag eindigt? Reden 4: misschien ook het imago dat songfestival heeft? Beetje truttige zegmaar.
Dit is allemaal maar speculatie haha, maar denk zoiets. Vind het wel een leuke vraag, misschien dat ik m ga insturen voor de songfestival podcast edit: als je dat zelf niet wilt doen haha
Caro Emerald de topartiest van NL??? Omg dat is dan het eerste jaar dat ik niet ga kijken haha
Omg nou inderdaad, lijkt me echt vreselijk. Maar ja zoveel blijft er ook niet over in Nederland.
Nu baal ik wel dat ik geen ticket heb gekocht, lijkt me toch wel vet en misschien winnen we nooit meer.
Hahaha
Ja doe maar de jeugd ofzo
Hahaha ik kon even niemand anders bedenken die internationaak bekend is??