Songfestival # 2 (Deel 1)

Hier ben ik ook een beetje zenuwachtig voor. Ik ga morgenavond naar de Jury Show.
Heb er echt super veel zin in, maar ik denk wel dat ik daarna heel erg moe ben van ineens weer zoveel indrukken en mensen om je heen.

2 likes

dat jullie even 100% zeker weten wie straks helemaal onderaan staat :joy:

1 like

Hoe laat begint t nou vanavond? Ik zit te kutten

Edit: 20:30 voorbeschouwing en 21:00 halve finale

Ik ben gesloopt van alle indrukken. Er is zo veel te zien en harde muziek :joy: :older_woman:t2:

2 likes

Ik had eigenlijk ook verwacht dat er ruimte tussen al het publiek zat, raar inderdaad dat je echt naast een vreemde zit

Had me al helemaal verheugd op dat er niemand voor me en naast me ging zitten :joy:

2 likes

Je moet nu npo 3 kijken en om half negen npo 1. En dan begint het om 9 uur

1 like

excitedddd

NATTE HARING

5 likes

Als ik uit de douche kom: natte haaarie

3 likes

Nouzegg vinden ze Oekraïne niet leuk. Eentje zegt zelfs dat hij denkt dat het laatste eindigt :joy: denk dat ze gemakkelijk de finale halen

1 like

Hahaha “zet ‘r nog even aan alsjeblieft”

Ach :smiling_face_with_three_hearts: Willeke

1 like

Haha ja die heeft echt geen inzicht. Het is echt zo opzwepend

Ik heb toch altijd een zwak voor Willeke Alberti :heart_eyes:

2 likes

De eerste keer dat ik het hoorde dacht ik ook even: wat is dit? Maar is nu een van mijn favorieten!

Ik hoooooouuuuuuuuu van joooooouuuuuuuu alleeeeeeeeeen van jooouuuuuuuuuuu

Dit zou nu de hele avond in m’n hoofd blijven ware het niet dat er ongetwijfeld nog ergere melodietjes en songteksten voorbij gaan komen hahaha

Die in to na tie is zo vervelend

Trouwens vind het echt leuk om Thomas cammaert te zien haha :smiling_face_with_three_hearts:

De mol :stuck_out_tongue:

Ja haha. Ik vind hem zo’n schatje.

Waarom zijn er eigenlijk nooit megagrote artiesten die meedoen? Mag dat niet? Willen ze zelf niet?

1 like