Songfestival # 2 (Deel 1)

Er was wel een tijd dat er ook grote artiesten meededen, bv Sandie Shaw (had al een nummer 1-hit gehad), Cliff Richard (had bij zijn eerste deelname al bijna tien jaar hits gehad), Olivia Newton-John (weliswaar pre-Grease maar ook toen al bekend), maar dat is allemaal al een hele tijd geleden. Als landen tegenwoordig al bekende artiesten sturen, zijn het mensen die hun beste dagen al wel achter zich hebben liggen, zoals inderdaad Bonnie Tyler, Engelbert Humperdinck en Cascada.
Het mag dus wel, maar ik denk dat echt grote artiesten zelf niet willen: geen tijd, geen zin, en je hebt vooral veel te verliezen, want wat als je niet wint? Kun je beter op tour gaan, weet je in ieder geval zeker dat mensen echt voor jou komen.

2 likes

Hebben al een keer meegedaan! Was overigens geen succes.

2 likes

Ik probeerde jullie link maar het lukt niet @strudeltje & @kauai :disappointed: heb wel gewoon de app gedownload maar hij stuurt me naar de App Store als ik op jullie link klik

Within Temptation :stuck_out_tongue: Hahaha of nee, André Rieu

@Baron Vond je het ook niet hilarisch dat er in die booths random mensen zaten, waardoor die nep-uitslagen echt grappig waren. Die oude man met snor voor Litouwen :joy::joy::joy:

4 likes

Omggg so excited

Je zag dat nu eigenlijk ook bij little big. In Rusland iig heel groot, en ze hebben nu bedankt voor de eer om nog een jaar mee te doen. Kleinere artiesten kunnen echt veel winnen met een deelname, terwijl grotere artiesten vooral kunnen verliezen. Immers, kans dat je verliest is groter dan dat je wint.

1 like

Ik zie Engelbert Humperdinck staan en het enige wat in denk is: René -ik ben de Nederlandse Engelbert- Le Blanc :joy::sob:

1 like

Ik dacht dat het een verbastering van Benedict Cumberbatch was haha

Niet zo over André hè :face_with_symbols_over_mouth:

3 likes

heb je ook al je account gemaakt?

Jep! Dit is mijn link https://songfestivalapp.page.link/dAV5qrNweC8Ja69XA

2 likes

Same :skull: Maar goed, Engelbert Humperdinck heeft tenminste wel een ster op de Walk of Fame dus tja wel iets om naar te streven.

Nou ik pleur alvast de chips en popcorn in de schaal en het eerste glas giet ik alvast naar binnen, joe.

Dit is trouwens voor het eerst op die JT cover na dat ik alles ga horen.
Woehoeeee

Ik ga ook raten!

https://songfestivalapp.page.link/aJdGauHki8yMCjfi7

3 likes

Dat hoeft niet uit te maken.

Groetjes, Serhat

1 like

Hé niet zo hè, die man heeft wel 23 platina platen :sweat_smile:

1 like

Die tekst van Australië blijft me verbazen.

We hebben lasers
Trek je kleren uit

??? Wat doen ze daar aan de andere kant van de planeet

9 likes

Love Serhat wel.

1 like

ik heb je toegevoegd!

van welk land zijn de mannen in de gele pakken die als eerst optreden?

1 like