Songfestival # 2 (Deel 1)

dat lied van belgië, ik ben helemaal verslaafd. help ben me nu pas in alle liedjes aan het verdiepen en zit nu al in een tunnel

4 likes

Heb nog geen een nummer geluisterd, vind het juist leuk om morgen alles voor het eerst te horen

5 likes

Die hele act eromheen is misschien wat cringe (maar wel begrijpelijk als je zijn verhaal erachter leest) maar ik vind het wel een lekker nummertje eigenlijk

Al vond ik de Noorse versie 10000x beter maar was al zo verslaafd qan die dat ik de Engelse ook wel leuk vind lol

1 like

Ik vind het ook best een lekker nummer! Moest er even inkomen, maar merkte dat hij toch wel in mijn hoofd bleef hangen. En een sympathieke artiest vond ik!

Maar goed, ik heb geen smaak want ik vind Noord Macedonië en Servië stiekem ook heel leuk terwijl mijn vrienden die echt verschrikkelijk vinden

2 likes

Semi 1 hoop ik op:
Malta
België
Cyprus
Ierland
Zweden
Lithouwen
En de overige 4 boeien me niet, haha, maar zie al dat m’n rijtje veel te West-Europees is, dus er moet wat Oost bij.

Nog steeds geen tijdslot. Nouja dan maak ik zelf wel uit wanneer ik ga denk ik dan

Ik zou even tweeten of bellen denk ik!

Ik heb gisteravond maar een hotel geboekt. Zou anders niet thuis kunnen komen. Voelt nu helemaal als een bijzonder uitje

10 likes

Azerbeidzjan en Israël :stuck_out_tongue:

1 like

Ik hoop vanavond op: Noorwegen, Rusland, Litouwen, Kroatië, Ukraine, Ierland, Australië en Israël. Als ik 2 laatste moest kiezen waren het Roemenië en Malta maar die boeien me niet heel erg of ze nou wel/niet doorgaan.

Maar ik gok dat Zweden, Cyprus, Azerbeidzjan en België doorgaan en dat zou dan in de plek van een paar van mijn keuzes zijn :weary: Maar goed ik heb de stagings niet echt bekeken dus misschien heeft dat nog invloed op mijn keuzes

Ja heb antwoord gekregen via insta uiteindelijk en ze zeggen steeds ‘ja komt nog’. Dus ik zo ja ehh wel handig om op tijd te weten ivm reistijd. En toen was het ‘ja zolang je maar voor half 3 binnen bent’. Dus ik vroeg of het dan dus eigenlijk niet uitmaakt als je geen tijdslot hebt. Toen zeiden ze van niet. Dus mag t hopen haha

Oh mn moeder ziet nu wel een tijdslot dus dan geldt die ook voor mij neem ik aan

Coronatest is negatief! M’n moeder stresst hem nu want ze was voor mij en heeft nog geen mail haha

Edit: ook negatief!

4 likes

Net in die teststraat die man zo ‘oh zeker songfestival? Iedereen die we vandaag hebben getest gaat erheen’ :joy:

3 likes

Ik krijg echt stress van die Close app steeds

3 likes

Top! Wij vertrekken zo

2 likes

Ik ben zo zenuwachtig voor die coronatest haha, zo suf

Ahh veel succes met de test en heel veel plezier voor iedereen die vanmiddag/vanavond gaat!

Hadden jullie deze al gezien? Leuke opwarmer, vooral België heeft er zin in :partying_face:

2 likes

Het is al heel wat dat ze meedoen aan zo’n compilatie! Maar misschien haten ze dit nummer niet net zoals love shine a light

2 likes

Ja ik hoop echt zo dat België niet doorgaat. Vind ze echt zo onsympathiek.

2 likes

Yes negatief getest. Zo naar binnen!

15 likes