Songfestival # 2 (Deel 1)

Ik ben nog nooit in Ahoy of iets vergelijkbaars geweest. Is het warm daar?

Ja vind dit soort zalen altijd snikheet!

1 like

Oo ik verwacht juist kou :joy:

Oke shirtje dus haha

Noorwegen? Really? :joy:

Tja, ik heb het nog nooit koud gehad tijdens een concert, enige verschil kan nog zijn dat het nu natuurlijk zitplaatsen zijn en geen sta-plekken hutjemutje. Dus don’t blame me als je het toch koud hebt :stuck_out_tongue_closed_eyes: Maar ze hebben ook kluisjes toch, dus je kunt altijd een vestje meenemen.

1 like

Ahoy is wel warm, maar vooral warm als er veel mensen zijn en je danst.
De vloer is koud en in de hoeken op de bovenste tribunes (tijdje evenementenwerk gedaan) maar zoals iemand al schreef gewoon vestje meenemen.

1 like

Ik heb onverwacht kaartjes voor de show woensdagavond en ik ben zooooo gelukkig!!! (Maar ook zo bang voor een test, ik ben nog geen 1 keer getest, kan iemand me geruststellen, ik weet wel dat ik het er natuurlijk heel erg voor over heb!)

7 likes

Komt goed! Gaan we allebei voor de eerste keer, want ik ben ook nog nooit getest. Mag morgenochtend om 9 uur haha

1 like

@Briseis Hoe was het??

1 like

Wat leuk! Ik vind die test zelf altijd heel erg meevallen, beetje raar gevoel maar vind het echt niet pijnlijk of heel ongemakkelijk. You can do it :muscle:

@Otzi :heart_eyes: love it!

2 likes

Niets om je zorgen over te maken. Het kietelt een paar seconden en dan is het voorbij. Gewoon zeggen dat het je eerste keer is en dan lopen ze je iets meer door de stappen heen. Oohja en ogen dicht, zie vaak mensen intens oogcontact houden.

1 like

Ik twijfel of ik last minute toch in mijn eentje naar de show van woensdag ga. Voelt heel raar om alleen te gaan, maar ken niemand die mee wilt.

2 likes

Love je outfit!!! En ik ben er morgenavond ook! Ben benieuwd of ik jou nog zie. En ook @TantePollewop :smile: Ik ben alleen en moet om 19u naar binnen dus helemaal leuk als iemand hoi wilt komen zeggen. Heb alle tijd :joy:

Nu wel echt ontzettende kledingstress! Zo lang geen feestje meer gehad en twijfel tussen 4 outfits, misschien 5. Halve kastinhoud ligt op bed. Haar en makeup weet ik al helemaal niet :scream:

3 likes

Ah ik ga donderdag al anders zou ik best met je meegaan.

En alleen naar een concert heb ik al vaker gedaan en is me altijd goed bevallen dus als je er heel veel zin in hebt zou ik het gewoon doen!

Gewoon gaan! Daar ga je echt blij mee zijn als je fan bent

Ik kijk ook echt uit naar Rusland, wordt vet morgen :heart_eyes: Ik houd van die beat

Gewoon doen! In mijn berichtje onder jou schrijf ik ook net dat ik alleen ga. Niemand kon of wilde mee, maar daardoor wil ik het niet gaan missen. Wordt vast heel leuk!

—-
Mocht iemand nog een kaartje zoeken voor morgenmiddag dan heb ik er misschien eentje. Ik had hem al gepersonaliseerd, dus we moeten dan wel even kijken of het lukt hem zo last minute om te zetten op je naam. Ik kon na personalisatie van deze ineens een kaartje krijgen voor de live show en wilde daar toch liever heen

1 like

O ja en als iemand hoi wil zeggen voor/tijdens/na de family tweede halve finale, helemaal leuk

Is er al ergens een poll met favorieten? Heb net alle 39 gezien in zo’n kort filmpje en er zitten echt wel lekkere liedjes bij.

Ok ik heb een kaartje voor woensdagavond :scream: :scream:

Dit is echt een heel impulsieve actie haha, ben echt heel benieuwd hoe het is om het eens mee te maken. Morgenavond in ieder geval lekker in de stemming komen met de tv en dan woensdag naar de Ahoy. Nu nog eens zo’n test zien te regelen in de buurt :sweat_smile:

15 likes