Songfestival # 2 (Deel 1)

Kan het songfestival niet een week verschoven worden? Ik ga lekker op Jan Smit namelijk, volgende week is dat weer over.

1 like

Het is toch deze week? Of ben je bang dat je je bank gaat bevuilen.

Ik heb deze, maar nog wel even opzoek naar nog wat meer glam :star_struck: ben wel benieuwd wat er daar nog verkocht wordt qua vlaggen of sjaals ed

6 likes

Weet niet wat ik aan moet morgen, want ja heb vanmiddag kaartjes gekocht, dus geen speciale esc outfit😂

1 like

Omggg een vriend van me stuurt een foto dat hij binnen is, de eurovisie week is begonnen :star_struck:
Veel plezier @Briseis jij gaat ook nu toch?

4 likes

:pleading_face: zo schattig! Al heel leuk, random, maar beter zit ik daar donderdag gewoon met een IJsland vlagje te wapperen :triumph:

17 likes

Iedereen veel plezier deze week! :rainbow_flag:

2 likes

Stel dat je de Israëlische vlag in je handen gedrukt krijgt :eek:

4 likes

Zo de campagne is in volle gang

6 likes

Ik vind de staging van Griekenland heel apart, ik weet niet of ik het nou cool of afschuwelijk vind. Beetje just dance vibes?

2 likes

Whaha ja bij mij kwam ie ook al voorbij, beetje treurig! :sweat_smile:

1 like

Oh ja een beetje een rare gimmick!
Zag op insta dat dit met een enorm greenscreen is dus wordt ook wel interessant om in de zaal te zien :sweat_smile:

https://www.instagram.com/p/CO-6gkxJjCA/?igshid=l9oplaf8cats

laf it

29 likes

Hahahaha ja ik denk dat het voor het live publiek irritant is om te moeten zien

@strudeltje what a queen

3 likes

ik krijg nu al fomo :sob: je kunt het echt goed zien, had dat niet verwacht

Ja dat en hallo het is Jan Smit :sweat_smile:

Ik ga zo ook wat glitter uitzoeken. Hopelijk heb ik nog iets dat past :joy:

Leuke mash ups:

2 likes

Ik heb vandaag mijn outfit bij elkaar zitten zoeken :grin: heb zelfs nog even glitter schoenen gekocht haha

foto outfit

27 likes

Jaaa :heart_eyes_cat:

Beter deelt iedereen zn outfit hier, ik ga ook mijn bankzit outfit delen.

1 like

Ooo ik hoop echt dat ik de vlag krijg van een leuk land, niet dat ik ineens sta te wapperen voor een liedje wat ik helemaal niet leuk vind :joy:

Was ook al benieuwd of je ergens vlaggetjes kon krijgen want ik wil met Noorwegen, Rusland en Italie lopen

5 likes