Kan het songfestival niet een week verschoven worden? Ik ga lekker op Jan Smit namelijk, volgende week is dat weer over.
Het is toch deze week? Of ben je bang dat je je bank gaat bevuilen.
Ik heb deze, maar nog wel even opzoek naar nog wat meer glam ben wel benieuwd wat er daar nog verkocht wordt qua vlaggen of sjaals ed
Weet niet wat ik aan moet morgen, want ja heb vanmiddag kaartjes gekocht, dus geen speciale esc outfit😂
Omggg een vriend van me stuurt een foto dat hij binnen is, de eurovisie week is begonnen
Veel plezier @Briseis jij gaat ook nu toch?
zo schattig! Al heel leuk, random, maar beter zit ik daar donderdag gewoon met een IJsland vlagje te wapperen
Iedereen veel plezier deze week!
Stel dat je de Israëlische vlag in je handen gedrukt krijgt
Ik vind de staging van Griekenland heel apart, ik weet niet of ik het nou cool of afschuwelijk vind. Beetje just dance vibes?
Whaha ja bij mij kwam ie ook al voorbij, beetje treurig!
Oh ja een beetje een rare gimmick!
Zag op insta dat dit met een enorm greenscreen is dus wordt ook wel interessant om in de zaal te zien
Hahahaha ja ik denk dat het voor het live publiek irritant is om te moeten zien
@strudeltje what a queen
ik krijg nu al fomo je kunt het echt goed zien, had dat niet verwacht
Ja dat en hallo het is Jan Smit
Ik heb vandaag mijn outfit bij elkaar zitten zoeken heb zelfs nog even glitter schoenen gekocht haha
Jaaa
Beter deelt iedereen zn outfit hier, ik ga ook mijn bankzit outfit delen.
Ooo ik hoop echt dat ik de vlag krijg van een leuk land, niet dat ik ineens sta te wapperen voor een liedje wat ik helemaal niet leuk vind
Was ook al benieuwd of je ergens vlaggetjes kon krijgen want ik wil met Noorwegen, Rusland en Italie lopen