Ben ik nou de enige van het forum die vanavond al gaat?
Thanks!!!
Wel handig om te weten trouwens: je mag geen paraplu meenemen, zag ik net, en ook geen eigen eten/drinken, en je tas moet klein zijn.
Lijst met verboden items
Forbidden items:
- Firearms, knives or other stabbing weapons;
- Animals, with the exception of assistance dog;
- Selfie sticks, flag poles and umbrellas;
- Computers, laptops or frequency jammers;
- Professional photo, video and audio recording equipment;
- Bag lanterns, laser pens, aerosols;
- Megaphones;
- Alcohol, soft / hard drugs;
- Backpacks, suitcases or large bags (max A4 size);
- Food and drink, liquids;
- Glass / Tins / Bottles (thermos and water);
- Toxic, (highly) flammable or (slightly) explosive materials, fireworks;
- All other matters which, in the sole judgment of the organisation, could endanger the health, safety, production and public order.
- Any material that has the potential to offend or discriminate.
Ja heb ik nu gedaan! Neem aan dat de tijd voor mn moeder dan hetzelfde is
Zo leuk dat een aantal van jullie gaan! Ik verwacht wel een foto verslag hè kan ik een beetje mee genieten
Er reageert dus geen hond in die chat en nu staat er dat ze er niet zijn. Echt geen idee dus hoe laat ik er dan moet zijn
Je kunt appen naar +31 6 38882555. Dat is de whatsapp support van close/livecrowd.
Ja ik heb de chat geprobeerd, imessage, whatsapp, maar niks ik ben sowieso echt een stuk ongeduld hoor, maar hallo zet effe in die app
O, wat vreemd! Bij mij reageerden ze gisteren wel snel. Ik begreep van hen dat de tijdsloten per vak gaan. Is er hier misschien iemand die in jouw vak zit? Lastig zeg!
Ik weet dat er niet veel Chantal fans zijn op het forum maar de eerste jurk staat haar echt prachtig!
Damn
ik heb ook een douze sjaal (en tickets voor Duncan Laurence z’n tour later dit jaar) dus ik ben er klaar voor
Jaaaa, zag hem net voorbij komen. Ik vind dit zó mooi!
Omg ik wil deze jurk
Love it dat er ook highly flammable staat. Als ik was gegaan was mijn outfit sowieso highly flammable haha. Glitters x 1000.
Ik heb reactie ‘de aankomsttijd komt in de app’. Ja bedankt zo ver was ik al
Ik heb deze jurk in m’n kast hangen, dus ja ik hoef echt geen moment na te denken wat ik aan zal trekken donderdag
Toch nog contact gezocht met eurovisie zelf omdat echt overal staat de dag zelf testen en die zeggen ook dat de dag ervoor niet goed is
Nu gaan ze kijken wanneer ik naar binnen moet en dan kan ik op basis daarvan kijken wat ik doe, hoop echt dat ik pas later naar binnen hoef zodat ik niet ergens in Rotterdam nog moet testen
Je zou maar helemaal daarheen afgereisd zijn om vervolgens niet naar binnen te kunnen
Ja precies, daarom zei ik al tegen @Otzi dat je daar geen risico mee moet nemen. Je bent echt de lul als je niet naar binnen mag… bij Racoon werd dat echt wel 4x gecommuniceerd dat alleen een test op de dag van het evenement geldig is. Hoop dat het goed komt