Haha wat leuk!! Foto als je helemaal in vol kostuum bent?
Geweldig!!
Ik heb speciaal een glitterjurk besteld! Songfestival is wel eindelijk weer een reden om all out te gaan
Moet je echt per se testen zo dicht mogelijk bij je woonplaats? Want wat maakt het uit waar je heenrijdt daarvoor?
Doe nu een poging tot iemand vinden die morgenmiddag mee wil naar de familyshow, maar nog niemand gevonden tot nu toe:(
Ik ga morgen naar de familieshow, als je in vak ce zit moet je gewoon met ons mee doen!
Hopelijk lukt het je om te gaan, ook al is het alleen!
Mn moeder kan misschien appt ze net!
Maar als we samen vertrekken is samen testen ook wel makkelijk, maar vraag me af hoe dat zit en of je per se bij je eigen woonplaats moet testen
Je kunt dezelfde tijdslot ergens boeken. Ik zou een locatie kiezen die zo’n beetje op je route ligt
Oke top, dus hoeft dus niet bij je eigen woonplaats?
Ik heb er geen een in m’n eigen woonplaats en ga in Rotterdam, ongeveer 1,5 uur voordat ik bij Ahoy naar binnen moet! Je krijgt dr uitslag zo snel dat je ook snel naar huis kan als het negatief is
Edit eh positief dus
Ik heb kaartjes! Oke, testafspraak gemaakt en close app gedownload. Dat was het he? Hoe krijg je die uitslag in de close app en waar zie ik hoe laat ik binnen moet zijn?
Er is gewoon een faq he
Maar test is een aparte app en tijd staat in je close app bij de blokjes met instructies
Leuk dat je gaat! De uitslag krijg je per mail via testen voor toegang en die kan je dan weer in de Corona Check app zetten.
Ja I know, maar ben zo excited en heb stress omdat ik dit effe 24 uur vantevoren besluit
Vet leuk, wij gaan het spits afbijten!!
Kan alleen niet vinden hoe laat ik naar binnen moet. Ticket staat er al wel in. Alleen zo’n algemene tijd tussen 12:30 en 14:30, maar neem aan dat je daarbinnen een tijd krijgt?
In de Close app moet je bij Instructions kijken, die swipe je naar rechts. Daar staat je tijd!
Zie daar alleen mondkapje, eten/drinken en garderobe
Ah bij mij staat hij nog voor mondkapje. Jij hebt pas net die app toch? Dan zal het nog wel komen, denk ik…?
Anders kan je ook even appen, heb ik ook gedaan omdat er maar geen tijdslot in onze close app kwam.