Songfestival # 2 (Deel 1)

Ik maak een Douze points playlist, wat zijn jullie ultieme songfestivalfavorieten (uit de volledige geschiedenis van het songfestival) die niet mogen ontbreken?

Verka uiteraard!

2 likes

Volare

1 like

Golden Boy :stuck_out_tongue_winking_eye:

3 likes

It’s my life
Fuego
Dingadong
Spirit in the sky
Wild Dances
Everyway that I can
E-mail to berlin (nee grapje)
Hemel en aarde
Love shine a light
Euphoria
City Lights
Poupee du cire
Hey mamma!
Fairytale
My number one
Replay

7 likes

Diva van Dana!

1 like

Heroes

2 likes

J’aime la vie - Sandra Kim
Rise like a phoenix - Conchita Wurst
Ein Bisschen Frieden - Nicole
Hold me now - Johnny Logan
What’s another year - Johnny Logan
Heroes- Mans Zemerlöw
Love shine a light - Katrina and the Waves
Fairytale - Alexander Rybak
De eerste keer - Maxine & Franklin Brown
Satellite - Lena

Kan nog wel even doorgaan hahaha

5 likes

Only Teardrops
Spirit in the sky
Soldi
Rhytm inside
Sound of Silence
Arcade

En nog heel veel van hierboven die al genoemd zijn!

4 likes

Omg Hey Mamma was zo’n leuk nummer hahaha die heb ik al een tijdje niet meer geluisterd!

3 likes

Nouuu mijn negatieve testuitslag is binnen hoor!!! Nu nog bedenken wat ik aantrek en of ik me ga opmaken… Deed ik vroeger altijd wel voor feestjes maar ik weet niet of ik het nog kan, haha.

4 likes

Gaat Nederland ook in een van de halve finales hun nummer alvast ten gehore brengen? En zoja, in welke halve finale? Dacht namelijk dat dit soms gebeurde als een soort extra optreden.

Ja volgens mij worden de big five en Nederland verdeeld had ik gelezen, maar ik weet niet wie waar komt
Edit: onee fake news:

Er komen wel nog andere optredens, volgens mij komt Eefje de Visser tijdens de tweede semi final!

2 likes

doeeeeen!! Ik heb al een glitterjurk besteld voor thuis in de bank zaterdag, dus iedereen die naar Ahoy mag moet zeker all out gaan! Nepwimpers erbij, glitters over je hele gezicht; kan niet mis gaan!

4 likes

Ik vond dus Twin Twin - Moustache heel erg leuk toentertijd maar ze kregen echt weinig punten hahahahah

2 likes

Je hebt gelijk! Heb nog wel nep-swarovskisteentjes en lijm liggen, ik maak er wel wat van.

1 like

Lol ik heb het even opgezocht, ze hebben in totaal maar 2 punten gekregen :joy: :joy:

1 like

Haha shit helemaal niet bij stil gestaan. Eens kijken wat ik ver achterin m’n kast heb liggen :joy:

1 like

Elke finale verkleed ik met met een vriendin en mijn moeder naar een songfestival act (we kiezen allebei een eigen). De afgelopen twee jaar waren het Verka (en haar compagnon), Serhat, Ilse & Waylon en Salvador. Dit jaar ga ik als Slavko. Ik heb helemaal zo’n gore vlecht besteld via AliExpress. Kijk er nu al naar uit

12 likes

hahahaha heel bijzonder, best een grappig lied maar het klinkt niet heel erg Eurovision

1 like