Songfestival # 2 (Deel 1)

Ja ik ook! :grimacing: Was vanmiddag nog een insta live van IJsland (in hun hotel, voordat dit nieuws naar buiten kwam) waarin ze zeiden super voorzichtig te doen qua maatregelen enzo en hun hotel bijna niet uitkomen. Dus dan is dit ook wel superzuur, hoop dat het niet iemand van de artiesten zelf is!

Edit: pfoe! Al weet ik niet hoe betrouwbaar deze bron is :grimacing: Wel super balen voor diegene natuurlijk. Ze schijnen in t zelfde hotel als Polen te zitten.

1 like

Ik zie nu dat ik dinsdag al om 18.30 de zaal in moet, en mag ook maar een klein tasje meenemen. Hallo ik wil mn Big Mac menu meenemen en in de zaal naar binnen proppen anders ben ik om 21:00 al weer een monster.

1 like

Ik had ook het probleem met de testtijden omdat ik meer dan 2,5 uur reistijd heb dus heb contact gehad met het e-mailadres van die close app en daar zeiden ze dat de afspraak die ik nu heb (vrijdag kwart over 5) ook goed was.

In principe hebben ze het liefste de dag zelf maar als het niet kan was dit ook goed

Voor de geïnteresseerden, hier kun je live de openingsceremonie volgen:

https://nos.nl/livestream/2380979-kijk-hier-naar-de-openingsceremonie-van-het-songfestival

Wat zag Duncan eruit. :face_with_raised_eyebrow:

1 like

Goede tip!! Ik heb hem via YouTube opgezocht, kon hem anders niet streamen naar de tv.
Oké dus dit is de blue carpet? Haha.

Wat was er met Duncan? Iets met zijn outfit?

1 like

Zo heerlijk ongemakkelijk altijd dit soort press-dingen, al die artiesten die amper Engels spreken en Koos die lekker op zn Nederlands achter elke zin zegt ‘he’, echt heerlijk :star_struck:

Vind Jeangu steeds leuker en hoop ook echt dat zn act een beetje verrast en hij het toch iets beter gaat doen dan verwacht. En ik vind zn stijl echt awesome!

1 like

Zijn kapsel. :sob: En die oorbel.

Dit, maar dan nog net een tikkeltje erger:

En het leek ook of er iets met zijn wenkbrauwen was (extra aangezet ofzo). Iig een hele andere look dan ik van hem gewend ben, maar goed dat is ook alweer 2 jaar geleden nu. :joy:

1 like

Haha en het zijn ook echt ongemakkelijke gesprekken vind ik :joy:

@Shadina Oe hopelijk komt hij nog langs

Ik… zie echt niet wat hier mis mee is.

12 likes

Ik vind het wel nice eigenlijk

8 likes

Dit is al een paar maanden zo, ik volg hem op Instagram. Vind het wel tof staan!

Smaken verschillen blijkt maar weer. :grimacing: Ik vind het echt afgrijselijk.

1 like

Ik vind afgrijselijk echt een zwaar woord voor (in mijn ogen) een super neutraal hoofd, neutraal kapsel en tsja, een oorbelletje… :pleading_face:

9 likes

Ik vind Griekenland dus ook best wel catchy (wel simpel)

1 like

Hij doet me een beetje denken aan Sam Smith?

5 likes

Aaahh morgen begint het gewoon al :star_struck:
Vind het wel spannend hoor, ben echt bang daar een paar van mijn faves achterblijven in de semi

Er zijn dit jaar zoooveel liedjes die ik door wil hebben

4 likes

Benieuwd waarom (ik vind het iig niet erg :joy:)

4 likes

Misschien gaat Ilse het wel doen :smirk:

3 likes

Nee Sofie van den Enk. Ik heb zoveel vragen als ik zo’n artikel lees :eyes:

3 likes

Ja ik ben echt benieuwd wat er is voorgevallen, zeker omdat hij op het laatste moment afzegt en niet bereikbaar is voor commentaar

4 likes