Songfestival # 2 (Deel 1)

Ja ik heb hem al

Whaha omg ik was hier echt heel kwaad over omdat dat moment in de semi-final zo mooi was maar in de finale helemaal niet! Maar de mensen met wie ik keek zaten me echt aan te kijken toen van ‘waar heb je het over?’ :sweat_smile:

Als ik het goed heb gezien is hij bij de eerste semi-final en de finale, volgens mij niet bij de 2e :slightly_frowning_face: Vrees dat hij sowieso niet de hele act voor vorig jaar gaat doen, denk meer een medley/remix oid.

1 like

Nee, wij hebben nog niks. Jij ook niet? Had het al verwacht.

Waar zie jij dat? Ik las bij info en dan instructies in die close app maar ik zie helemaal niks qua tijd

ik wilde net komen biechten dat ik het lied van sieneke niet eens zo slecht vond… Alleen de danspasjes waren niet om aan te zien.

1 like

Staat bij mij inderdaad bij instructies en dan de eerste swipe opzij

Haha ben nu ook haar video’s aan het kijken, vermakelijk.

1 like

Nu op RTL 4 is een docu over Duncan Lawrence over hoe het hem verging na het winnen. Dus tip voor als hier fans zitten

Hoe cringy is die looklab met België. Alex die heel hard wil bewijzen dat ze wel echt een serieuze band zijn hoor (met zinnen zoals "we’re a BAND you know // “after 30 years on stage…”) en de rest een spraakverbod heeft opgelegd.

Ik vind het best een leuk liedje en als Belg wil ik natuurlijk heel erg dat we winnen, maar ik gun het Alex niet.

2 likes

Ik knijp hem toch een beetje, dat er toch iets fout gaat met dat testen enzo. Zo heb ik een testafspraak op vrijdag om kwart voor 6, en de familie show vindt plaats om half 2 de volgende dag. Ik vraag me dan echt af of dat ver genoeg van tevoren is? Ik kan ook niet zien hoe laat het afgelopen is

Kun je niet een afspraak in de ochtend voor de show maken? Bij een testevenement waar ik geweest ben was dit verplicht, dezelfde dag. Het is een sneltest dus je hebt de uitslag met 30 minuten.

En dat allemaal omdat Pierre Kartner niet kon kiezen :sob:

Haha echt wat een chaos dit filmpje

6 likes

Waarom laten ze zo iemand dan ook de keuze maken? Overigens allemaal verschrikkelijke acts

Je moet op de dag van de show getest worden, dus op de zaterdagochtend. Family show moet rond 17.10 afgelopen zijn.

Heb hem net teruggekeken maar had er toch iets meer van verwacht. Beetje traag en saai :grimacing: al is Duncan wel een schatje

1 like

@Ireth Maar er waren geen latere afspraken, die zaten allemaal al vol :sob:

1 like

Andere locatie? Ga je wel gedoe mee krijgen denk ik… :confused:

Ik heb nog een keer gekeken, en ik denk dat er nu ineens meer plekken vrijgekomen zijn dus ik heb hem toch nog maar even voor half 9 s’ ochtends ingepland!

5 likes

Fijn dat het nog kon! Ik wacht nog op een tijdslot waarop we naar binnen moeten, want we hebben onze test pas om 10.45 ingepland. Mogelijk moeten wij dus ook nog verzetten, maar ik zie nog steeds geen tijdslot.

Oei een tweede coronageval bij een delegatie, Ijsland dit keer :sob: Hoop dat het hier bij blijft, maar ik word er een beetje zenuwachtig van.