Songfestival # 2 (Deel 1)

Ik had gedroomd dat ik bij het songfestival mocht zijn. Hele kleine zaal en ik en een hoop anderen waren een soort mascottes en als je relevant was mocht je in de live zaal en als je niet relevant was dan moest je in de zaal ernaast. Ik was leeuw en niet relevant, maar ik mocht wel de hele dag op pad met de rest. 100x gevraagd waar die kleine zaal dan was waar ik op tijd heen moest en iedereen deed vaag, dus ik dacht joe dan niet, ga ik mooi mee naar de live zaal. En toen begon de show, Nikkie opende met een dans op I had the time of my life van Dirty Dancing en toen riep er iemand ‘heeee ben jij niet de leeuw? Jij mag hier niet zijn!’ Dus toen moest ik weg, maar ik kon de kleine zaal niet vinden en toen ging ik maar naar huis om daar verder te kijken

6 likes

Wauw Italië staat eerste in de polls, cool cool

Ik las gisteren trouwens dat ze ooit tweede zijn geworden bij de Italiaanse X factor, echt rock en roll :joy:

1 like

Oooopsie geen goede bubbel

Ohh haha ik zei eerder nog dat ik het live leuker vond dan studio, maar na de tweede rehearsal neem ik dat terug. Hoop dat het iets rustiger gaat worden op het podium.

Ik vind Italië dus echt helemaal niks, terwijl ik normaal wel van stevige muziek houd. Beetje teveel van het goede ofzo…

Dit is echt mijn guilty pleasure, de Honest Vocal Coach

Hier een Poland fan! Hij staat op repeat, no shame
En Ierland, Zweden, Israel, Zwitserland

1 like

Ik kijk nu op sbs dat songfestival programma en die domme Sieneke zit daar. Echt ga naar huis man, ga ergens anders ons land voor lul zetten

2 likes

Whaha dat haar van Sieneke, wtf? Sowieso heeft ze deze:

1 like

Ben echt nog steeds boos dat ze haar met dat achterlijke lied en die domme draaiorgel daarheen hebben gestuurd

4 likes

Ja echt he, zo pijnlijk. :grimacing: Bijna nog erger dan de Toppers. Of net zo erg. Ik weet het niet, allemaal om te janken iig

1 like

Erger

Hebben mensen die naar family show finale gaan hun tijdsslot voor naar binnen gaan al?

2 likes

De Toppers hadden een ‘DJ’ met een pizzabox en fietslichtjes in hun handen… :cry:

Welke inzending was erger?
  • Sieneke
  • De Toppers

0 stemmers

1 like

Bij Sieneke zat er zo’n gaar mens een beetje scheel te kijken vanuit die draaiorgel :cry:

Oh oh oh die Sieneke. Hoe dom. Ze heeft nu de vraag om 12 landen te noemen die meer dan eens hebben gewonnen. Nou super makkelijk, gewoon als een gek landen noemen, red je makkelijk binnen de tijd. Wat roept Sieneke? ‘Pas’ :woman_facepalming:t3:

2 likes

Whaha ik zit me hier ook op te winden, dat je van alle landen dan ook als eerste op Azerbeidzjan komt :sweat_smile:

2 likes

Ja omg dat ook he

Neeeeee fucking draaiorgel in de studio

1 like

EN NU OOK NOG EEN DRAAIORGEL!! :cry: :cry: @Baron waarom doen we dit onszelf aan?

1 like

Ja ik wil echt wegzappen, maar er is niks anders op tv

Gaat Duncan trouwens komende week zijn nummer doen? Hoop het echt, want ben nog steeds boos dat dat licht toen zo in de camera scheen precies toen hij op zijn piano sloeg en toen zag je dat dus niet :cry:

2 likes