Songfestival # 2 (Deel 1)

Haha omg en dan begint het om 15 uur? Ik vond de mijne al vroeg :joy:

Nee om 13.30 op zaterdags!

1 like

Oo gelukkig. Scheelt een minibeetje. Ik hoop dat er gewoon lekker veel te zien is, heb ook 2 uur wachttijd dus

Denk dat we er precies 11.29 zullen zijn en dan maar heeeeeeel rustig jas wegdoen, merchandise ophalen en lunchen ofzo😂

2 likes

Oh dat zou wel leuk zijn als we wat kunnen zien ofzo

1 like

Haha ja precies! Zin in. Ik hoop echt dat er niks geks uit die testen komt ineens

En op zich kijken we uit op al die zitplekken van de landen, dus die dan maar goed bespioneren

1 like

Onze show begint om 21.00 en we moeten er om 18.30 al zijn haha. Vroegst mogelijke slot volgens mij.

Ik had een testafspraak gemaakt op de vrijdag ervoor maar dat mag dus niet? Ik weet niet of ik het red qua reistijd om eerst nog te testen :grimacing:

Waar zien jullie hoelaat je naar binnen mag?

Ok nu word ik ook ongeduldig haha, ik wil weten hoe laat ik er moet zijn…
Voor een van de shows staat m’n ticket er ook nog niet in, word ik ook onrustig van :sweat_smile:

Nou eind goed al goed en Ilse heeft een creatieve bijdrage haha geen idee wat dan maar we gaan het zien

Ik heb het liedje van Oekraïne al dagenlang in m’n hoofd, wat een chill nummer

1 like

Dit is echt ontzettend random, maar ik kwam deze weer tegen

en ik krijg hier helemaal kippenvel van altijd ben ook wel benieuwd naar wat ze gepland hebben in NL!

@Kiss-the-Girl oeps dit moest geen reply op jou zijn ook

5 likes

Ik hoor dat meer mensen het een goed nummer vinden, maar ik kan er maar niet aan wennen (bijv Italië vond ik pas na een paar keer leuk). Ik word echt zo ontzettend onrustig en opgefokt van dat nummer van Oekraïne, kan m niet eens afluisteren joh :sweat_smile:

2 likes

Ohhh nooo, wat zeg je nu, hier ben ik het echt niet mee eens, Anouk vond ik goed, Douwe Bob was leuk en The Common Linnets waren fantastisch!

Ik probeer mezelf echt goed in the Eurovision-mood te krijgen, maar ik betrap mezelf erop dat ik telkens de playlist van 2019 wil luisteren ipv die van 2021. :cry:

Heb wel de Unflopped-podcast over ESC2021 geluisterd en zij gebruikten de fantastische term “snaky songs” voor al die nummers met slangenbezweerder-achtige fluitjes. :snake: Dat zijn er best veel dit jaar, haha, maar daar hou ik altijd wel van.

Ik vind trouwens Zwitserland het beste nummer, ga zo de repetitie eens opzoeken, kan bijna niet geloven dat dat live goed wordt, maar las hier net van wel. En begreep dat het echt een hele goede zanger is!

4 likes

Ohh ik ook, die staat echt ver onderaan m’n lijstje

2 likes

Haha kan ik me wel voorstellen! Ik heb er ook wel echt aan moeten wennen maar vind het nu echt zo’n gigantisch lekker nummer

Ik kan dan dus juist echt niet wennen aan Frankrijk. Wat een vreeeeselijk zeiknummer. :weary::weary::weary::weary:

2 likes

Oh die Zwitserland guy staat helemaal wild te dansen op dat chille nummer, haha grappig man.

Oh wauw die visuals bij Jeangu worden denk ik wel echt heel vet! Ik vind het wel een leuk nummer, maar het had instrumentaal wat krachtiger gemoeten om echt indruk te maken denk ik… Maarja, dat was niet de vibe waar ie voor ging.

1 like

Anouk is vreselijk, zowel dat nummer als zijzelf. Douwe Bob en Ilse en Waylon waren leuk, maar niet dat ik dacht wajooo we gaan winnen, dat had ik echt alleen bij Duncan

Haha ja verbaasde ik me ook over. Hij zakt in de polls dus denk dat het niet gewaardeerd wordt ook. Groot contrast met de manier waarop Frankrijk hun nummer brengt