Ja ik ook maar vind het wel vreemd
Ik hoop dat het ook online te volgen is want het lijkt me echt hilarisch! Gok héél veel ‘praise the Lord! And the US!’ country en gospel. En heel veel jankverhalen van 'dit lied gaat over de overgrootvader van m’n buurman die is overleden while serving our amazing country of juist ‘het achterkleinkind van de tante van m’n kapper is homoseksueel en dat deed me zoveel, hij is zo sterk, ik werd er van geïnspireerd ’
Ja ik ben er klaar voor
Gingen hier al niet eerder geruchten over? De Ierse zangeres woont in NY, die zei ook zoiets in haar interview met Nikkie. Dit gaat zo anders zijn dan Eurovisie
Ja ik ga het ook kijken hoor. Toch leuk om te zien hoe die staten zichzelf neerzetten. En er zullen vast wel wat leuke nummers tussen zitten en anders heeeeeeelijke irritainment
Hoe leuk! En supergrappig dat ze in de greenroom mag zitten, lijkt me ook een hele ervaring. Ik ga er als fangirl trouwens heel goed op dat Dadi van IJsland onder die rehearsal video heeft gecomment: ‘The stand in performer is a legend!’
En nog even over Frankrijk: ik vind het een heel mooi nummer, maar vind het refrein zo erg lijken op ‘Qua sera sera’. Dus ik merk dat ik ook de hele tijd meezing ‘voila, voila, voila…wherever will be, will be’
Ah wat een leuk artikel en een hele toffe ervaring voor haar. Ik zag dat ze op Insta ook superveel berichtjes had gekregen
Openingsshot van IJsland is echt zo mooi
Wat leuk, ze heeft het ook echt supergoed gedaan! Ook leuk hoe oekraine langzaam stijgt bij de bookmakers.
Ik heb nu de testinfo staan. 24 uur van te voren moet je je test hebben ingepland, dus niet 40 uur zoals voor de andere fieldlabs geldt. Prima, had de mijne al voor de ochtend ingepland.
Edit er staat wel dat je als testdag de dag van het event moet kiezen, dus goed opletten!
Edit2 O wauw ik moet tussen 12.45-13.00 al bij Ahoy naar binnen, twee uur binnen wachten
Hoe zie je hoe laat je naar binnen mag?
Ik heb nu gewoon de test op zaterdagochtend om 9uur gepland staan dat lijkt mij dan toch prima?
Echt onnodige stress die app man
Ga helemaal twijfelen maar het voldoet volgens mij allemaal aan de regels
Ik vind die LookLab interviews van Nikkie trouwens erg leuk!
Ga naar info in de Close app en dan naar instructies en schuif die naar rechts. Tweede blokje
Als je gewoon op de dag zelf gaat testen is het sowieso goed
Thanks maar bij mij staat er nog helemaal niks:joy:
Haha ach ik ben de allereerste van iedereen hier die naar Ahoy gaat, dus jij krijgt het vast later
Het komt denk ik allemaal gefaseerd, bij mij staat er ook nog niks voor dinsdag en woensdag
BIj mij ook niet, zal wel te maken hebben met welke dag je gaat. Word ik nu trouwens gek of is de instructie van dat je op je zitplaats moet blijven zitten verdwenen?!
Hahaha die van jullie zijn allemaal aan het updaten ofzo Irritante apps
Ik ga zaterdag en bij mij staat het er al in!
Bij mij nu ook opeens! Tussen 11.15-11.30
Oef haha, ik moet tussen 12:00 en 12:15 naar binnen