Songfestival # 2 (Deel 1)

Ik vind het wel meevallen, ze zonden het stukje uit op de radio vanochtend. En daar zei ze ook gewoon dat ze het moeilijk vond die vraag te beantwoorden, dat ze het heel jammer en inderdaad ook gek vond dat ze niet is benaderd, maar dat ze er verder niet zoveel over wilde of kon zeggen omdat ze het ook niet wist.

Ik denk dat je het gewoon niet snel goed kunt doen als je zo’n ongemakkelijke vraag krijgt. Het helemaal niet beantwoorden is ook gek, er iets anders van maken is ook niet oké en ik vond eigenlijk dat ze het heel netjes zei. Jammer en onverwacht, een beetje onbegrijpelijk, maar verder geen moddergooien naar de organisatie. Eerder de interviewer (Twan Huys geloof ik) die woorden in haar mond legde wua raar, je bent toch 2e geworden ket common linnets en hebt duncan naar de overwinning geholpen, waarom ben je dan niet gevraagd.

2 likes

Ja dat brengt wel wat meer context dan het artikel en snap ik het wel beter. Alsnog weet ik niet of het zo vanzelfsprekend is om dan benaderd te worden, maar weet niet hoe dat “normaal” gaat.

1 like

IJsland is mijn favoriet! Ik ga zeker zowel halve finale als finale op ze stemmen, ik gun ze heel erg de winst.

Daarnaast zag de staging van Bulgarije er mooi uit, daar ben ik ook benieuwd naar.

2 likes

Ik vind dat liedje van Israël ook zo goed, snap niet dat die slechts op nr 17 staat. Echt zo catchy. Kan zo op de radio

3 likes

Ja en de whistle tone zo knap!
Alleen vond ik vorig jaar ook zoveel beter. Maar ik zie sowieso de top vijf wel anders dan de bookmakers :joy:

Is er eigenlijk weer zo’n website dat je kunt kiezen uit twee nummers welke je het leukste vindt zodat er een ranking overblijft? Dat was echt super handig.

Haha ja. Benieuwd of het live ook zal lukken

1 like

@Evenveel In deze comment staat een link naar zo’n sorteersite!

1 like

Ah top!! Dank

Wij kunnen alleen eerste halve finale meestemmen toch?

Ja klopt! Tenzij @Amaura ergens anders woont natuurlijk, maar zowel Nederland als België kunnen alleen in de eerste halve finale stemmen

1 like

Ah ja, ik woon in Spanje, volgens wat ik gezien had, kan ik de tweede halve finale stemmen.

1 like

Oh dat verklaart! Dan zou ik zeggen stem zeker op IJsland :blush:

Heb ze ook kunnen scoren, zo leuk! Echt wel prima kwaliteit ook, viel me alles mee. Zo’n zin in volgende week! :partying_face::partying_face::partying_face:

7 likes

Bekijk Songfestival Newsflash op https://www.npostart.nl/POMS_S_AT_16518996

Best leuke filmpjes!

1 like

Vandaag in de officiële Eurovision podcast: als de artiesten iets anders willen drinken dan water, thee of koffie, moeten ze dat zelf bij een balie kopen. Vind ik wel echt typisch Nederlandse gierigheid zeg :joy: ben benieuwd hoe duur een biertje als bezoeker is als ik dit hoor :sweat_smile:

9 likes

Oh wauw dat is echt niet gastvrij.

Ben ook wel echt heel erg benieuwd hoe dit in de praktijk gaat. Moeten ze dan ook zelf betalen voor de flessen wijn die vaak op de tafels staan in de greenroom? Voor de champagne bij eventuele winst? Moeten ze ook eerst bij een andere balie muntjes kopen? :joy:

2 likes

Staan er ook toiletjuffrouwen (waarom geen mannen?) bij de wc’s backstage? Hahah wat gênant

1 like

Klinkt alsof je een persoonlijke link krijgt ofzo? Zouden ze het testcentrum bij Ahoy volledig gaan inzetten… Ben benieuwd

1 like

Nemen jullie allemaal wel even een bordje mee ‘groetjes aan FF’ zodat we jullie kunnen spotten?:smirk:

7 likes