Oef stukje van Zwitserland klinkt wel echt mooi
Ik ben ook weer zijn nummer van vorig jaar aan het bingen
Oef stukje van Zwitserland klinkt wel echt mooi
Ik ben ook weer zijn nummer van vorig jaar aan het bingen
Italië >>>> de rest
Maar ik zie dat ik de enige ben vind de artiest van Ijsland heel leuk maar het nummer is gewoon niet zo leuk als vorig jaar
Zwitserland en Frankrijk vind ik saai en Malta is wel leuk maar krijg daar nou ook niet echt winner vibes van
Ja Italië vind ik ook echt heeeel vet maar Malta wat meer Eurovisie. Italie had vorig jaar echt een minder nummer (en daarvoor was het weer te gek)
Zo muzikaal en goede stem
Oh jaaa ik vond Soldi echt zo ontzettend goed! Sowieso echt een topjaar.
Ik ben zo benieuwd naar de staging straks (als in niet alleen de rehearsal maar de hele montage zegmaar omdat daar nog zoveel in kan veranderen). Merk dat bijv Malta, Zwitserland en Italië (nog) niet zoveel met me doen, maar als ze een toffe show hebben kan dat nog best veranderen. Vind IJsland gewoon echt een catchy nummer en een leuke afwisseling dus vandaar dat ik nu voor hun ga.
Ja alles ziet er op de beelden van de repetitie nog wel een beetje skir uit, maar denk idd straks op tv wel vet!
Denk dat de show straks ook in Ahoy zelf helemaal niet zo spetterend over gaat komen haha. Cameramensen op het podium
Omgggg! Dan ga ik je waarschijnlijk wel zien haha waar zit je ?
Same here Dadi moet echt winnen! Haha
Denk dat dat ook echt een beetje het verschil maakt, of ze ondanks dat ze optreden voor de camera eigenlijk (want van de tv-kijkers moeten ze de stemmen krijgen natuurlijk) ook echt de zaal meenemen. Diegene die dat doen krijgen mijn douze points!
Al lijkt het me een stuk moeilijker voor de artiesten om de zaal mee te krijgen nu er veel minder mensen zijn en die mensen ook nog veel verder van het podium zitten dan normaal. Ben echt benieuwd hoe dat gaat zijn straks. Maar als je kijkt naar bv. Fuego, Soldi en Toy, daar ging echt de hele zaal los! Dus hoop stiekem nog wel een beetje op zoiets haha. Of collectief janken omdat het zo ontroerend is
Ja dat is waar! De act die dat lukt, is een fijne. Ik ga wel meezingen enzo iig haha.
Ik vind het altijd zo vet als je publiek hoort juichen/joelen tijdens een nummer. Altijd al kippenvel als je gewoon voor de buis zit
Ja ik wil ook meezingen en springen en dansen maar kwam opeens dit tegen in die close-app:
Dus ben wel benieuwd of ze nou echt letterlijk bedoelen dat je de hele show op je stoeltje blijft stilzitten of meer dat het de bedoeling is dat je niet in een groepje bij elkaar gaat staan ofzo maar dat je op je eigen plek blijft. Maar wel iig even mag opstaan om te juichen oid
Whaha ah men als het maar geen suffe bedoeling wordt. Maar vast niet toch? Alle songfestivalfans zijn denk ik wel heul enthousiast. En anders dansen we terwijl we zitten!!
Ik geloof hier echt niks van
@kleinmaargroot hahaha het maakt het liedje net nog íets minder saai als het waar zou zijn
Zelfs in Ahoy is niet genoeg ruimte voor de ego’s van exdeelnemers trouwens
Jeeeeemig wat een wief. Dan had ze zelf moeten zingen en winnen. Ze ziet zichzelf nu echt als de autoriteit ofzo
Ugh tjonge. En waarom moet het nou weer of-of zijn sowieso.
Ik hoop dat Ilse lekker vanaf de bank gaat kijken. Haar ego is toch altijd groter dan ik denk
Nou, het songfestival is onderdeel van haar werk en als je dan niet voor een project gevraagd wordt waar je tot op heden heel veel voor hebt gedaan/betekend (waaronder de winst van Duncan), dan vind ik het vrij logisch dat ze zich gepasseerd voelt.
Ik zou het ook niet leuk vinden om na jaren vsn inzet opeens anderen mijn werk over te zien nemen, zonder dat ik daar bericht over heb gehad.
Op zich snap ik het wel van Ilse, ze is zelf tweede geworden en heeft er volgens mij ook voor gezorgd dat Duncan mee kon doen. Betekent niet dat ze een rol móest krijgen maar vind het ook apart dat ze niet eens is gevraagd. Tov bijvoorbeeld Davina Michelle die er helemaal niks mee te maken heeft
@Bakkes @NInja Ik vind het inderdaad ook raar maar snap echt totaal niet de noodzaak om dat op tv te verkondigen. Heel passief agressief vind ik het. En we weten natuurlijk niet wat er is gebeurt achter de schermen, uiteindelijk heeft ze wel contact zelf opgenomen maar zegt niks over de strekking daarvan.