Songfestival # 2 (Deel 1)

Haha wat leuk. Dat mannenshirt zou ik wel willen, vrouwenshirt is meer Pride ofzo

1 like

Hahaha nou ging het even terugkijken maar dat valt echt reuze mee, ze doen echt alsof er is vals gespeeld :joy: Sowieso zat er toch niet veel verschil tussen die eerste landen omdat Bulgarije en Portugal allebei echt bizar veel punten hebben gehaald. En die uitschieters heb je altijd, jury letten meer op de zang en kijkers meer naar de show mijn gevoel.

@kleinmaargroot Ja vind ik ook, jammer dat op het mannenshirt wel iets staat wat met eurovisie te maken heeft en op het vrouwenshirt niet

1 like

Dan koop je toch het mannenshirt!

1 like

Ja dit hahaha, hoe zuur. Ben blij dat je 11e bent en niet onder de categorie Sineke bent geschoven door je landgenoten

1 like

Ja precies. Nog ff kiezen tussen deze en de ekte ekte merchandise van Eurovision

1 like

Ja, ik ben daar niet zo moeilijk in hoor vind het raar dat een shirt niet gewoon unisex is eigenlijk bij heel veel kleding vind ik dat. (draag vandaag ook een shirt wat van herenafdeling weg komt, tja).

Succes met uitkiezen!

4 likes

Ja echt he. Als ze eerst de televoting hadden laten zien en daarna pas de jury dan waren ze denk ik stil geweest. (Of boos op de jury haha)

1 like

Haha ik zag net een reclame op NPO voor het Eurovisie. Je zag fans in de optredens van hun favorieten gemonteerd. Echt hilarisch :joy:

Ik heb de link gekregen waarmee ik om 16:00 kaartjes kan kopen. Ik zit nu al te trillen van de zenuwen.

6 likes

Spannend! Weet je al voor welke shows je nog een ticket kan kopen?

1 like

voor alles

Ik Stan Oekraïne echt :rofl: ik ga helemaal los als ik ze zie tijdens die semi finale :grin:

3 likes

OMG YES IK HEB TICKETS VOOR DE LIVE SHOW VAN DE 1E HALVE FINALE

OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG

21 likes

Welke artiest en nummer vind je het leukste? (Dit is nu de top 5 volgens de bookmakers)

• Frankrijk
  • Malta
  • Zwitserland
  • Italië
  • IJsland

0 stemmers

Ohh zo moeilijk
Ik twijfel tussen Zwitserland en IJsland maar dan toch Zwitserland dat nummer is echt goed man.
IJslands vorige nummer was echt veel beter.

2 likes

tumblr_7baabd4148a61c5dd7e3af411eda1cbf_5c5ba514_400

10 likes

Ik ben gewoon echt fan van Litouwen maar goed die stond niet tussen de poll haha

3 likes

Sorry als ze stijgen in de peilingen zal ik een nieuwe poll maken :stuck_out_tongue: Ben echt blij dat Litouwen opent, zin in

Hahaha das goed! Vind Malta ook fantastisch dus vooruit :heart_eyes:

1 like

Ik ga denk ik wel stemmen op IJsland, die gun ik de winst het meest

3 likes