Songfestival # 2 (Deel 1)

Hahah nou ik ook, heb haar bijna op de laatste plek in mijn ranking :grimacing:
Ze kan wel mooi zingen maar ik vind het gewoon slaapverwekkend en voel er niks bij, net als Portugal in 2017. Kon toen echt niet begrijpen waarom die had gewonnen.

Heb dit overigens ook met Zwitserland (al vind ik die wel iets beter), hoop echt op een surprise winner

1 like

Ik heb Frankrijk wel heel hoog in mijn ranking (op plek 3, België ftw!!!), maar Malta en IJsland bungelen bij mij ergens onderaan terwijl veel die hier ook leuk lijken te vinden.

Also, ik ga niet naar de show (nu ik alle berichten hier bij heb gelezen toch een beetje spijt, heb mijn code aan een vriend gegeven dus hij gaat nu naar de grand final), maar ga wel thuis een minifeestje houden met twee vriendinnen. Heeft iemand nog partytips? Wat mag niet ontbreken? @Otzi als feestqueen, wat zijn de musts? En waar koop/bestel ik feestattributen

1 like

Ik kijk ook vrij weinig van te voren hoor, ik laat me altijd wel verrassen tijdens de halve finales en de finale. Sowieso is het grootste deel mijn smaak toch niet dus als ik van te voren alles al luister ben ik er al klaar mee voor het mei is.

1 like
Toch ff in spoiler voor degenen die niks willen zien nog

Senhit gaat ervoor man love it

5 likes

Ook van de generale van de tweede finale zijn weer wat snippets:

@Bakkes google op bingokaarten voor het songfestival

2 likes

Hahahahaha wat is dit, i love it!!! Al mis ik Serhat wel :broken_heart:

1 like

image

Kan niet de enige zijn die Ogene vibes kreeg bij de outfits van Servië? :sweat_smile:

14 likes

Wow ik was helemaal vergeten dat zij ooit mee hebben gedaan :sweat_smile:

Terwijl ik Alexander Rybak nooit ga vergeten.

2 likes

Hahaha ik had alles op amazon besteld twee jaar geleden, en ik had allemaal hapjes uit verschillende landen gehaald bij de Lidl enzo, en ik had van die vlaggetjes met alle europese vlaggen erop, om zowel in de kamer te hangen, en in de snacks te prikken. Ik had ook allemaal glitter tafelkleden en slingers, ballonnen, en weet ik veel wat allemaal :sweat_smile: En ook de Slavko cupcakes natuurlijk :rofl:

6 likes

Ik moet zeggen dat ik dat nummer van Moldavie echt steeds leuker begin te vinden? :rofl:

3 likes

tumblr_7bc78f9aa96eb20e7be3d2c1d4b4a5c8_31ef6880_500

11 likes

Oh dat klinkt echt awesome!

Iemand enig idee of je in Ahoy naast merchandise ook nog vlaggetjes/banners van de landen oid kan kopen? Of moet ik daarvoor nog op zoek naar een vlag van m’n favoriete land? :sweat_smile:

1 like

Alexander Rybak met Fairytale op radio 2, helaas herkende mijn vriend het nummer niet :pensive: Songfestival party on my own

OMG! Vind dat herenshirt veeeel leuker :eyes:

4 likes

Ik werd vanochtend wakker met een wijsje in m’n hoofd:

THE QUEEEEEEEN OF THE NIGHT IS COOOOMING
THE BLOOD MOON IS RIIISIIINGGGGG

en dan dat kut deuntje erachter, wat is dat? Een dier ofzo

Hoe dan ook, ik begin compleet in de ban te raken van het songfestival haha. Ik denk dat letterlijk iedereen die ik spreek ik al tegen heb gezegd omg ik heb kaartjes :star_struck:

3 likes

Ik ga sowieso die sjaaltjes halen hahahaha ZO leuk :heart_eyes:

4 likes

Oehhh bedankt voor het delen, ik ga die sjaal proberen te halen morgen :star_struck:

3 likes

@iloveblush @NInja ik ooook! Mini forum trend zal leuk zijn :smirk:

1 like

Haha nu ik Ogene zie, las op facebook een artikel met een interview met hun. Nu heb ik sowieso al een hekel aan Ogene, gewoon omdat ze zo overdreven blij zijn dat ik er Glee vibes van krijg, maar wát een zure meiden zeg. Ze vonden het allemaal maar frappant dat landen die onderaan stonden van buurlanden punten kregen en ze hoefden de finale absoluut niet terug te kijken. Ze hebben op beeld nog even leuk en blij gedaan en daarna gingen ze janken omdat ze het oneerlijk vonden ofzo. Ja sorry hoor, maar hoezo verwacht je dat je gaat winnen? De enige keer in mijn hele leven dat ik dacht oke nu kunnen we misschien kans maken, dat was met Duncan. Verder sturen we altijd saaie liedjes zoals Ogene of volslagen idiote acts als Sineke

4 likes

Huh dat wist ik helemaal niet dat ze zo zuur waren :joy: Ze hebben echt nog geluk gehad dat ze van jury punten hebben gekregen en daardoor 11e zijn geworden want dat is gewoon een mooi resultaat.

Tuurlijk doe je mee om te winnen maar kon nou niet zeggen dat Lights and Shadows winner vibes had lol

1 like

@Baron @NInja
Over Og3ne gesproken, die waren een paar dagen geleden nog in het nieuws

Uh dat is bijna ALTIJD hoe het gaat haha jury en publieke stemmen liggen altijd zo uit elkaar

Edit: oh sorry baron dit is waarschijnlijk het artikel wat jij bedoelde, ik dacht dat het een herinnering was aan destijds haha

2 likes