Songfestival # 2 (Deel 1)

Ahhh oke! Ik ben beetje aan twijfelen om nu al de afspraak te maken of te wachten tot 13mei aangezien dan uiterlijk de info bekend is. Ligt er ook aan hoe laat we naar binnen moeten enzo. En het is natuurlijk ook stukje rijden

Ik heb ook alvast een afspraak gemaakt, voor in de ochtend. En dan ermee rekening houdend met de reistijd erna wanneer je het vroegste tijdslot naar binnen moet.
Liefst wil ik de avond ervoor maar er staat wel al specifiek dat je op de dag zelf moet testen :pensive:

1 like

Megatip (misschien al eens genoemd) De ding a dong podcast! Ik wandel uren en ben op de hoogte van echt álles rondom het songfestival. Heerlijk :heart_eyes:

5 likes

Ja precies! Vroegste tijdslot zou dan wel 11uur zijn toch?

In de Close app staat voor mijn show van 15.00 uur dat de deuren open zijn tussen 12.30 en 14.30 uur iig, dus dacht zelf op z’n vroegst om 12.30 bij Ahoy aanwezig te moeten zijn! Denk jij eerder?

Je krijgt een tijdsslot van een kwartier in de Close app, wanneer je verwacht wordt. Zodat niet iedereen tegelijk voor de deur staat. Oh en vergeet niet je after test in te plannen! (5 dagen na evenement)

Ja bij mij staat deuren open om 11. Ik ga naar de family show op zaterdagmiddag

Huh Cyprus klinkt juist goed. Ze is ook echt verbeterd life afgelopen tijd.

@En_17_Anderen Die pakketten waren helaas vrijdag al op (ik was er zaterdag voor gaan kijken, op beide locaties) :slightly_frowning_face: Echt te weinig gemaakt hoor

Ja, daar kwam ik gisteren ook achter…

Jaa precies dus het vroegste tijdslot zal 12.30 uur zijn.

@Tokyo Ah dat is een stuk vroeger dan bij de family eerste halve finale

Iemand hier was groot fan van Oekraïne toch? Ze gaan nu lekker omhoog in de betting odds omdat hun staging blijkbaar heel goed is haha

Ben een beetje teleurgesteld in een van mijn faves (Noorwegen), ik hoopte dat hij neppe vleugels zou inruilen voor vleugels op dat led screen zodat het er allemaal wat minder als een joke entry uit zou zien. Ik weet dat hij zich zo kleed omdat het een soort alter ego is maar dat gaan alle casual kijkers niet snappen :grimacing:

3 likes

Ja ik! Haha. In linkie van paar posts terug vind je ook een snippet van hun repetitie, het ziet er idd vet uit!

1 like

Ik vind het nog moeilijk wat ik nou zelf het leukste nummer vind! Maar duurt altijd even haha. Ik heb in ieder geval een mix van el diablo, adrenalina, tick tock en mata hari in m’n hoofd echt oorwurmen zijn dat.

Op de dag dat ik ga is er net een heel saai overleg op werk die ik nu nog af moet zeggen oeps wat jammer nou :joy:

1 like

Ze zijn ook mijn grote favoriet dit jaar, vind het heel leuk dat de reacties nu zo goed zijn! Al ben ik eigenlijk niet zo kapot van de eerste beelden qua staging, maar we zien het totaalplaatje natuurlijk niet op die korte beelden.

1 like

Ja ik denk echt dat camerawerk ook het grote verschil maakt en daar zie je nu helemaal niks van

Ik vind Frankrijk dus echt helemaal niks

3 likes

Ik vind het wel mooi maar niet echt Eurovisie. Ik geloof ook niet dat zij hoog gaan scoren in popular vote? Jury geloof ik wel.

Misschien ben ik niet diehard Songfestival fan genoeg hoor, maar ik vind het dus het allerleukste om pas tijdens de finale alle liedjes en acts voor de eerste keer te horen/zien.

Ik vermijd dus alle spoilers van te voren :joy:

9 likes

Ik ben er ook niet (meer?) weg van. Beetje zeikerig :sweat_smile: Mooi maar zeikerig