Je naam staat op het screenshot (denk ik). Weet niet of dat je bedoeling is haha
Omg jongens we hebben 4 kaartjes jeeeezus m’n hart
(Voor 1st Semi-Final Jury show trouwens)
Update: 8 nu! Maar we zijn met 11 en de laatste link is zoek
Omg ik ben nog nooit zo jaloers geweest op jullie!!! Helaas val ik in een risicogroep en is het gewoon niet verstandig voor mij om te gaan.
Wil iemand wel een FF banner maken? Dan voelt het nog een beetje als een feestje
Haha grappig, ik ook! En heel toevallig voor beide shows ook op exact dezelfde stoelen
Ik zit in EJ dus precies tegenover je haha
Ik snap niet zo goed waar die app voor is😂?
Volgens mij voor je ticket en om te weten hoe laat je naar binnen moet! En info over de sneltesten enzo
Ooooh sow hebben meer mensen kaarten dan vorig jaar hè? (Of het lijkt maar zo) Super nice
Ben heel blij voor jullie!!!
Nee nog niet, wat lief! Ik stuur je een pb
Jeetje je kan nu nog steeds tickets kopen voor die jury show op vrijdag. Het loopt niet bepaald storm.
Misschien dat dan toch bij de verkoop vorig jaar wel ook veel buitenlandse fans zaten die nu door restricties ed niet kunnen/mogen komen. Denk dat als het algemeen open gaat het wel gaat lopen. We gaan het zien.
Vriend van me heeft eindelijk toegezegd toch wel mee te gaan dus ben superblij Nu nog even dit dansje leren
Heeft iemand enig idee aan welke kant op de plattegrond van Ahoy het podium is? Haha. Ik word er niet wijzer uit
Zo, alleen waar hier nog standing/arena floor staat is dat green room geworden omdat er geen staanplaatsen zijn. En podium is ook meer naar voren.
Oo dank je!! Prima
Er zijn al wat beelden van de repetities:
Cyprus klinkt echt veel slechter live haha. Verder lijkt veel hetzelfde als in de clips
Ennnn Malta staat niet meer op 1 volgens de bookies! Nu zou Frankrijk de winst pakken
Hebben jullie al een afspraak voor de test gemaakt? Het moet dus op zaterdagochtend? Maar hoe vroeg moet die test dan wel niet zijn als de deuren om elf al opengaan…
Misschien dat deze info helpt: ik ben vrijdagavond naar Racoon geweest als test evenement. Ik had om 11:00 m’n test gepland staan en voordat ik thuis was, had ik al een sms dat mijn testuitslag in de mail te vinden was. Het is een sneltest (alleen in de neus) dus je krijgt vrij snel de uitslag.