Het enige voordeel van deze late kaartverkoop is dat nu de indeling van de halve finales ook al bekend is. Wij hadden vorig jaar ook kaarten voor de tweede halve finaly family, maar we hebben nu besloten om toch maar alleen voor de finale te gaan. De eerste halve finale is zeker de sterkste!
Ik was er net doorheen voor finale family en toen gaf hij ineens uitverkocht aan ben zo zo zo teleurgesteld
Eerste is zeker wel beter ja, maar tweede heeft IJsland! En San Marino, damn baal echt dat Serhat nou net dit jaar niet weer meedoet
Zo de sneltestafspraak staat ook gepland haha. De avond ervoor alvast naar Ahoy! Helemaal in thema.
Heb ook de CoronaCheck-app gedownload
Is iemand er al achter wat voor code je moet invullen in de Close-app?
In die eticket staat een code, als je ook naar finale family show gaat is het ESC2021-GFF, maar je kunt ook die link ff openen dan vult die hem automatisch in
Er staat dan bij mij dat ik de show al heb toegevoegd. Ik heb inderdaad via die link wel de app gedownload, maar ik kan nergens mijn ticket o.i.d. dan zien. Klopt dat?
Ik zie in die Close app ook mijn ticket nog niet, alleen het evenement is toegevoegd. Maar misschien is dat pas zichtbaar als de persoon die met mij meegaat ook zijn ticket heeft gepersonaliseerd.
@kleinmaargroot Hoe heb je die afspraak gemaakt? Ook via die close app?
OMG ik was dus tegen beter weten in in de wachtrij blijven staan. De finale family show was uitverkocht, maar toen kwam er ineens een bericht te staan dat ik met dezelfde code wel nog kaarten kon bestellen voor de finale jury show. Dus nu gaan we alsnog wat een emoties in een uur haha
Ik zie nu wel meer in de Close app (alle tickets binnen je order moeten inderdaad gepersonaliseerd zijn).
Dit staat er over het testen:
Wel benieuwd hoe dat dan zit met testen in je woonplaats. Want ik heb gewoon een hotel van vrijdag tot en met zondag in Rotterdam
Ah super!!
Ho shit we moeten dus op de dag zelf testen ipv avond ervoor. Oeps verplaatsen dus Gek, hadden aangegeven wanneer we naar de show gingen en toen gaf hij gewoon deze optie
Weet niet of iemand al heeft gereageerd, maar ik wil dit wel voor je doen!
Yesss, ik heb kaarten voor de live eerste halve finale en jury tweede halve finale
Zoveel zin in!
Ik heb kaarten voor de live semi finale!!!
Is iedereen dus geslaagd voor tickets? Echt heel leuk!
Oo jongens ik kom er nu pas achter dat die verkoop vandaag is. We hadden met een hele groep kaartjes gekocht maar degenen wier e-mailadres is gebruikt hebben volgens mij niet echt opgelet.
Zijn ze al op? Of kan ik nog in een wachtrij proberen te gaan staan? Ben aan het rondbellen iig :")
Niemand neemt op natuurlijk gvddd ik vind dit zo kut
Ah, ik was dit helemaal vergeten. Ik wilde ondanks m’n twijfel nog even kijken of het zou lukken…Toch wel jammer dat ik nu dan definitief niet ga.
ik zit in vak CJ oftewel super goeie plekken
jemig dit wordt zo’n feest!! eerst de repetitie en daarna thuis doorpartyen en uitslag kijken
vind t een super gezellig idee dat er zo veel mensen van hier ook naar shows gaan haha
nu mn outfit gaan bedenken. echt shit dat ik mn zelfgemaakte Dzenghis Khan outfit van mn songfestival feest in 2019 weggegooid heb, echt waarom??? dat had ik nu perfect kunnen dragen
@Ophelia zag t heb t snel gewist!