Ik heb ook tickets!!! Tweede halve family
YEEEY nu krijg je arcade live te zien ook ik ben jaloers maar niet jaloers genoeg om er zelf heen te gaan hahah
JAaa hier ook kaartjes!! Family show tier 1!
Ik heb die close app gedownload maar op een gegeven moment staat er ‘Vul een toegangscode in om door te gaan’ maar ik snap niet welke code ze het over hebben?? Weet iemand dat
(Die close app moet je downloaden staat op de e-ticket)
omg hebben jullie de merchandise al gezien??? ik wil alles
Jeez wat een stress, maar ik heb dus 2 kaarten (2e rang) voor de 2nd live show!! waarvan dus mogelijk 1 over want ik weet niet of er iemand mee wil, dus als hier nog iemand is die mogelijk mee wil let me know
ik denk dat er nog een email met een hele rits aan info volgt
O ik heb het al gevonden hahaha is gewoon ESC2021- en dan welke show, maar dat staat ook in die ticket
Haha ah nou ik vind je echt een topper en je karma staat op x 100 voor dit jaar!
Jaaaa ik heb twee kaarten voor de finale family show!
Volgens mij ben ik er in een andere browser nu ook doorheen dus als iemand nog een code heeft die ik moet verzilveren voor finale family show let me know
Blijf gewoon in de rij staan guys! Ik ben er bij een ander ook opeens doorheen
Jaaa! Ik ben er ook door voor de family finale.
Wow veel van jullie gaan naar de finale family show! Leuk. Niemand ook eerste halve finale family show toevallig?
je begrijpt wel dat ik nu wil dat je een gopro op jezelf monteert zodat ik live kan meekijken, hè!? maar ik ben blij dat ik er iemand anders mee blij kan maken en dikke shout out naar het forum anders was de code ongebruikt gebleven
Bedankt Jesse!!
Jongens wat surreel dat we hier bij mogen zijn!
De vorige keer lukte het vgm bijna niemand om kaartjes te krijgen, alleen via die avrotros regeling dus denk dat daarom bijna iedereen naar family finale gaat haha
Ja klopt haha daardoor was het mij ook gelukt!
Oo vandaar. Ik zat toen nog niet op het forum haha, maar leuk. Wij gaan dat weekend huisje huren met bevriend stel om Eurovisie te kijken (jaarlijkse traditie) dus had zelf niet gekund. Halve finale is perfect zeker de eerste, zitten de meeste favorieten in!