Ja leuk!! Wat houdt dat poules in? Ken het nog niet!
Is een site waar je allerlei poules kan aanmaken (vooral voor voetbal en wielrennen maar zag dat ze ook Eurovisie hebben!).
Je moet aangeven welke landen doorgaan bij halve finales en aangeven wat de top 10 zal zijn na de finale! (Volgens mij hoeft dat laatste pas na de tweede halve finale)
Top! Heb me aangemeld
Hee wat grappig, had al een voorspelling opgeschreven dus zal het ook maar in de poule gooien haha
Kun je nou trouwens bij de top 10 finale niet de big 5 en Nederland kiezen? Ik wil Frankrijk en Italie erin zetten maar lukt niet
Oh ik zie het idd. Dat is gek…!
Weer een uitgebreide mail gehad voor de ticketverkoop! Als je valt onder een risicogroep mag je niet heen. En dat tracken is wel heftig zeg (helemaal begrijpelijk, maar heftig )
Ik hoop echt dat het iemand van hier lukt om erheen te gaan! Ik vind het zo erg dat ik niet kan haha.
En geeneens als alternatief @Otzi geweldige songfestival feest
Ik ga nog even kijken hoe ik er toch een bijzondere invulling aan kan geven.
Zou je met die code op meerdere apparaten kunnen proberen te bestellen? Gaat iemand dat hier proberen? Ben een beetje bang dat je dan om 12u uit die wachtrij wordt gegooid.
Goede vraag! Weet ik niet
Was ik wel van plan maar weet eigenlijk niet of dat kan!
Super leuk! Ik heb mij inmiddels aangemeld en zal binnenkort de poule invullen.
Gaan jullie kaartjes proberen te kopen?
- Ja
- Nee
- Nee, zou wel willen maar had vorig jaar ook geen kaartjes
0 stemmers
En welke show?
- Halve finale jury
- Halve finale family
- Have finale
- Finale jury
- Finale family
- Finale
0 stemmers
Ik ben benieuwd, ga het toch proberen. Maar ik krijg er niet echt een gevoel bij hoeveel mensen dit gaan proberen en wat onze kansen zullen zijn.
Ik wil het wel proberen, ik had laatste keer ook kaartjes, maar toen uiteindelijk laten gaan om wat voor reden…
Ik moet nog een beetje inkomen in alles, maar zodra ik die vibe weer heb ga ik alles lezen en kijken en ben ik obsessed.
Maar ik denk dat ik het bij het jaar van Duncan zo excited vond omdat ik echt wel dacht dat we een goede kans hadden en dat ik dat zo spannend vond enzo.
Baal nog steeds dat ik toen bij de finale bardienst had bij mijn sportclub, was toch dat speciale eraf…
oh goooodver ik wilde voor kaartjes voor de echte finale gaan, maar kom er nu pas achter dat ik alleen kaartjes kan kopen voor de family finale. nouja whatever, dit is beter dan niks! maar oiiii zou zo graag naar de ekte ekte finale gaan
Ik ga het proberen voor family finale maar ik vind het geen ramp als het niet lukt
Zou wel nog heeeel graag ooit naar de echte finale willen
Wordt gezellig bij de family finale als het ons allemaal lukt, haha. Ik duim voor iedereen! Vind het al zo fijn dat er überhaupt publiek mag in de zaal, de sfeer is anders toch wel heel gek in zo’n lege zaal. Zal op tv dan ook anders overkomen.
Morgen starten ook de repetities! Ben benieuwd of daar nog verrassingen uitkomen.
Long shot denk ik, maar is er iemand hier in /in de buurt van Rotterdam die voor mij het songfestival pakket wil halen en verzenden? Alle kosten uiteraard voor mij! Het gaat om deze:
Whuuuut kun je toch nog proberen
Ik heb nog een code en link over voor de family show van de 2e semi final. Laat maar weten als je hem wilt!