Songfestival # 2 (Deel 1)

kan dat? anders heb ik ook nog een link en code voor de 1e semi final family show als iemand interesse heeft. ik wil wel maar het is me teveel gedoe :sweat_smile:

Jaa lijkt me superleuk!!

(En whaha veel gedoe, mafkees :p)

ik kan je geen pm sturen dus stuur me ff eentje en dan stuur ik je de code op :grin:

hopelijk winnen we weer en eerder dan over 44 jaar :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

De codes staan niet op naam dus kan je inderdaad gewoon doorgeven!

1 like

Superleuk, echt benieuwd of het lukt! En het leuke is dat je dan savonds alles alsnog op tv kan zien haha :joy:

1 like

hahah idd daarom had ik ze ook en is goedkoper :smirk:

1 like

Gaan jullie het in meerdere browsers proberen?

Ja maar geen idee of het mag/kan? Maar ga het wel proberen.

Oh ik ging alvast even kijken en ik denk dat het wel kan. Je gaat namelijk nu in de wachtrij en als je erdoorheen bent moet je de code pas invullen!

Oh goeie 2 browsers, ga ik ook maar proberen.

Wij zouden eerst met 4 gaan, 2 zijn toch afgehaakt (met goede reden hoor), en de ander twijfelt nog steeds. Heel handig. Dus ga toch maar proberen 2 kaartjes te scoren en stel dat hij toch niet meewil heb ik nog 2 dagen om iemand anders te vinden :sweat_smile:

1 like

Spannend! Ben benieuwd, zag wel al dat songfestival trending is dus het zal wel ellende worden :crazy_face:

1 like

Oh hahaha jammer wel

Ik zit klaar :sunglasses: 2 gewone laptops en mijn vriendin haar werklaptop, kijken of dit beter gaat dan de vorige keer. Die avrotros kaartjes waren echt mijn redding want ik heb alleen maar een laadscherm gezien bij de echte kaartverkoop

1 like

voor welk evenement?

Wow jij bent echt diehard haha, succes!

1 like

Succes allemaal!! Wij zitten klaar

Pff, stomme wachtrij. Krijg flashbacks naar vorig jaar.

Ik ben zo blij dat ik m op 2 browsers heb geopend want tilde net m’n laptop op en drukte daarbij blijkbaar het tabblad in Chrome weg :cry:

1 like

volgens mij omdat de zorg er tegenin heeft gesproken, maar success allemaal!

Ik heb een deja-vu naar december 2019. Een uur naar dit prachtige wachtscherm gestaard, zonder resultaat :cry:

Is er al iemand door…?