Ik heb mijn jaarlijkse ranking gedaan met een vriendin wat echt super gezellig was haha. Ik hoop nog steeds dat IJsland of Litouwe gaan winnen, maar de bookmakers hebben Malta als winnaar staan. Ben echt benieuwd wat het gaat worden. Ik zal mijn ranking nog even delen voor degenen die het interesseert, kan me niet voorstellen dat dit veel mensen zijn maar jaaa hahaha
Mijn ranking
Semi finale 1 winaars:
Litouwen
Israel
Malta
Oekraine
Zweden
Slovenie
Cyprus
Belgie
Azerbeidzjan
Kroatie
Semi finale 2 winnaars:
IJsland
Zwitserland
Bulgarije
Moldavie
Tsjechie
Polen
Oostenrijk
Estland
Finland
San Marino (alleen vanwege Flo Rida )
Top 10 finale
IJsland (hoop gewoon dat ie wint, ook al weet ik beter)
Litouwen
Malta
Bulgarije
Zwitserland
Belgie (ik vind Belgie eigenlijk echt mijn favoriet dit jaar?!)
Italie
Oekraine
Slovenie
Israel
Zweden
Ik was op zich wel trots dat ik er toch van allemaal 7 hetzelfde als de bookmakers had voorspeld maar vond het wel raar dat ik Malta even niet als de mogelijke winnaar zag hahaha. Achteraf was het obvious maar ik ben denk ik verblind door IJsland en Litouwe haha. Ook al vind ik qua muziek Belgie echt het beste dit jaar! Ik heb dat nummer nu echt al 10 keer achter elkaar geluisterd ofzo haha, maar hij staat dus totaal niet hoog. Ook is oekraine echt een persoonlijke favoriet van mij, ik vind ze gewoon super gaaf om de een of andere reden? Vond ik vorig jaar ook al, maar in mijn hart weet ik ook wel dat ze het waarschijnlijk niet zo super goed gaan doen, maar damn man badass! haha. Ik mis trouwens echt little big dit jaar man, wat een downgrade voor Rusland! Ook is die ’ why do you want me to dress like an italjannnn’ man weer echt vreselijk dit jaar met zijn semi outdoorsy hiking tranquility persona