Songfestival # 2 (Deel 1)

Huh waarom staat er veenmollen😂 ik schreef veenmollen

Edit: godverdmmgodverdmmgodverdmmhaa m.en.se…n

Edit2: amai

Edit3: ik stop ermee😂

afbeelding

8 likes

Ik dacht al wat een specifieke manier om forummers aan te duiden godverdmmha

Edit: huh ik typte godverdmm en geen gvd

Edit: oke je bent niet de enige wat gaat hier mis :joy:

1 like

@Tokyo 1 juno grap van het forum denk ik :stuck_out_tongue_winking_eye:
Edit: Ha my point exactly. :joy:

5 likes

Helemaal ingetrapt :joy:

Vind het zo leuk dat ze op ad.nl steeds artikelen plaatsen met weetjes/achtergrond informatie van het Songfestival. Kwam net een artikel tegen over het voorval met de jurk van Trijntje. Eigenlijk was het echt wel een songfestival waardige jurk, jammer dat het zo’n ramp was. Voor de reconstructie van het hele verhaal en alle miscommunicaties zie hier

1 like

Haha, wauw. Hoe die keuze voor die uiteindelijke outfit gemaakt, of eigenlijk niet, is. Wist ik niet! Jammer dat het toen aan alle kanten zo rammelde.

2 likes

Sander Lantinga naast Cornald Maas als commentator Songfestival

5 likes

Wat heerlijk, kijk nu al uit naar zijn droge opmerkingen.

1 like

Wanneer zouden we eens iets te horen krijgen over de kaartverkoop, zo lang duurt het niet meer :thinking:

Ik ben bang dat we geen kaartjes meer kunnen kopen en dat ze de kaartjes verdelen over de personen bij wie het vorig jaar al was gelukt. :sob:

Nou dan mag je mijn kaartje hebben hoor, ik hoef er op deze manier echt niet naartoe.
Maar ik heb mijn geld al terug, dus denk niet dat ik nog kans zou maken.
En ik denk ook dat er helemaal geen kaartjes meer komen.

Ja ik ben een van die personen, maar nog niets gehoord!

Ja ik ben wat in dubio. Wil mijn hele leven (iets overdreven) al naar het songfestival en nu is eindelijk daar de kans om erheen te gaan in Nederland maar dan met corona. Vind het helemaal geen prettig idee om daar met al die duizenden mensen te zitten, maar aan de andere kant, hoe groot is de kans dat we nog eens winnen?

@Ophelia ah oke, ik dacht dat je namelijk nog geen kaartje had. Ik denk dat ze eerst de balans gaan opmaken en kijken hoeveel mensen annuleren, om te weten of iedereen die nog over is nog wel kan en mag gaan?

Iedereen heeft zijn geld teruggekregen. Maar in de laatste mail die we hebben ontvangen is gezegd dat de mensen die dus al eerder tickets hadden weer een link krijgen voor de specifieke show waar ze tickets voor hadden, om op die manier opnieuw kans te maken om tickets te kunnen kopen.

“Information about ticket sales and applicable health and safety measures will be made available in the weeks to come! As we promised earlier, as loyal customer who had tickets for last year’s contest, you will receive a unique code that will give you priority access to ticket sales for the 2021 show(s) that you have previously booked tickets for. Be advised that international travel restrictions could apply, depending on the circumstances in May.”

Deze mail is van 1 april. Over een maand is het natuurlijk al zover dus het is lekker kortdag haha.

Ik wil dit ook al jaren, was zó blij toen we wonnen en ik ook nog eens kaartjes had!
Maar er lijkt me gewoon niks aan op deze manier, weinig bezoekers, vooraf testen, enz. Is gewoon niet hoe ik het voor me had gezien en ik heb al het gedoe niet over voor zo’n uitgekleed festival.
Maar baal er wel enorm van.

5 likes

Ja hier precies hetzelfde. Wij hadden kaartjes voor de juryshow van 1 van de halve finales oid, en heb echt staan gillen van blijdschap, vond het zo tof. Maar nu zit ik ook helemaal niet in die vibe ofzo? Ergens zou ik nog wel willen maar dat is dan meer omdat de kans natuurlijk niet per se heel groot is dat er nog eens een songfestival in Nederland komt op korte termijn :sweat_smile:

Maar zat laatst wat Eurovision filmpjes terug te kijken en moest echt een beetje huilen van al die enthouasiaste en blije mensen in de zaal steeds in beeld :cry:

3 likes

Ah sorry was hier niet van op de hoogte. Hopelijk komt er snel duidelijkheid!

@Willem eens dat het op deze manier wel gelijk 100x minder leuk is om te gaan. Echt zo balen. Hadden we niet net een jaar eerder kunnen winnen ofzo.

1 like

Ja ik wordt er ook gewoon emo van!
Maar heb ook die vibe nu totaal niet, ken geen één liedje en ga denk ik niet eens kijken.

1 like

Ahhh, nja ik hoop dat die vibe toch nog komt, voor ons allemaal! Ik ga denk ik alsnog wel kijken, daarvoor vind ik het nog wel net te leuk gelukkig haha. Ik kijk de finale altijd met 3 vrienden, echt als een soort feestje, dus ik hoop heeeeel erg dat tegen die tijd iig de bezoeksregels iets zijn versoepeld zodat dat door kan gaan :sleepy:

1 like

Ah ja dat hoop ik ook voor jou! En iedereen die samen wil kijken!