Precies dit! Vorig jaar was het mijn nummer 1, maar dit nummer vind ik wat minder. Maar dat heb ik eerlijk gezegd met veel nummers van dit jaar…
Ja ik ook, Litouwen was vorig jaar ook heel leuk en hoewel ze dit jaar nog steeds een leuk liedje hebben is het niet hetzelfde als On Fire
Deze sorteersite is echt super handig als je een top 39 wilt maken! Je moet steeds je favoriet kiezen uit 2 liedjes en dan maakt de site er automatisch een lijstje van.
Er missen alleen nog 3 liedjes maar die zouden vandaag uit moeten komen
Van Cleopatra naar Mata Hari. Ben benieuwd of ze dat expres hebben gedaan omdat het dit jaar in NL is
Ah leuk, dat ga ik een van de komende dagen eens doen!
Ahh, al die keuzes! Volgens mij klopt het lijstje wel behoorlijk, ik ben echt fan van Oekraïne dit jaar. Ze zullen niet winnen, maar ik vind ze wel echt heel leuk. Net als Duitsland.
De eerste semi is zo goed, wauw. Dat gaat een hele spannende avond worden, daar gaan echt favorieten sneuvelen. Ik ga nu alvast duimen voor Go A, want het ziet er niet goed voor ze uit.
Ik heb teveel favorieten in beide semi’s er gaan sowieso een paar niet in de finale komen
Ik denk dat Go A wel een goede kans heeft! Ze hebben wel echt een unieke sound
Ik kwam dit tegen op reddit, wel grappig om te zien. Het nummer van Azerbeidzjan is geschreven door een Nederlands team. Misschien daarom toch die Mata Hari link. San Marino heeft goed uitgepakt lol
Ja hier heb ik ook naar zitten kijken! Echt bizar dat San Marino zoveel mensen heeft gekost Azerbeidzjan was vorig jaar (Cleopatra) door hetzelfde team geschreven zei iemand in de comments, vond dat wel verrassend.
Vind het wel mooi om te zien dat veel artiesten ook mee hebben gewerkt aan hun liedje, met Ijsland en Portugal zelfs alleen! Bij Italie en Finland lijken het veel maar vgm zijn dat gewoon alle bandleden
Ja, Cleopatra en Mata Hari vind ik ook erg op elkaar lijken.
Ook grappig dat bijvoorbeeld D. Kontopoulos geschreven heeft voor 4 inzendingen dit jaar. “Ja, hoor voor jullie kan ik ook nog wel een nummer schrijven.”
Ik vind die van Malta best leuk maar niet per se heel goed of creatief ofzo? Percentage ligt wel nog dicht bij Zwitserland en Frankrijk
Ik vind Malta en Zwitserland allebei wel oke maar niet bijzonder en Frankrijk echt niks aan Ik hoop dat er nog wat verandering in komt als de rehearsels uitkomen
Als ik eentje moest kiezen uit deze top 10 zou het Italie zijn
Ik vind het zo jammer dat IJsland niet zo ‘hoog’ meer staat (vergeleken met vorig jaar), en ik vind zelf Litouwen echt heel leuk! Voor mij misschien wel #1.
Edit: zou Malta trouwens wel leuk vinden! Dat meisje heeft toentertijd ook Junior songfestival gewonnen!
Nou we hoeven ons in ieder geval geen zorgen te maken om nog een jaar organisatie
Gaan jullie ook stemmen in de halve finale/finale? Ik deed dat eerder nooit maar in 2019 heb ik in de finale wel gestemd op Ijsland en Zwitserland en vond het wel grappig, ook omdat je een filmpje krijgt van de artiest haha
Nederlanders mogen in de 1e halve finale stemmen (dus toevallig ook op België). Ik wil heel graag dat Noorwegen doorgaat dus misschien stem ik op hun
Ik woon in het buitenland en als het even kan, dan stem ik altijd op Nederland in de halve finale, omdat ik sowieso wil dat we in de finale staan (beetje chauvinistisch ja, haha). Maar dat kan niet elk jaar jammer genoeg. En ik stem ook altijd 1x in de finale, op mijn favoriet.
Hopelijk gaat dit door! Zou echt tof zijn als er toch publiek bij kan zijn!
Ja! Hopelijk krijgen veenmollen die al kaartjes hadden wel voorrang!! Ik had kaartjes via Avrotros dus hoop het echt
Vind het ook meer dan terecht (en vanwege carona ook slim) als alleen Nederlanders kaartjes kunnen kopen!