Ik vind dit liedje nog best leuk maar dit optreden is echt een tragedie hahaha
Ga echt stuk om ‘style and lAaAces’
Ik kijk nu Melodifestivalen, mijn Zweedse huisgenoten hebben het aan staan en nu kijken we met een gemeleerd Europees gezelschap haha. Ben erg benieuwd, heb vorige weken niks gezien. In ieder geval veel Måns te zien vanavond lol.
Leuk! Ik kijk ook. Heb je een favoriet?
Edit: of mss (nog) niet als je de vorige weken niet gezien hebt haha
Hahaha nee heb dus nog niks gezien. Dus alles is nieuw voor mij. Maar net het eerste nummer vond ik alweer typisch Zweeds songfestival want het heeft iets dat soort van ‘gejat’ is maar ik weet nog niet van welk nummer haha. Het viooldeuntje is gewoon een op een van een ander nummer?
Haha ik vind dat altijd met alle Mello-liedjes, ook als je ze voor de eerste keer hoort klinken ze al bekend
Ja daarom! Wat is jouw favoriet?
Tusse denk ik, vind hem zo leuk en enthousiast! Al heb ik dat liedje van Dotter steeds in mijn hoofd dus dat blijft wel hangen ondanks dat ik het irritant vind. Maar ik gun het the Mama’s het meest, zo sneu dat ze vorig jaar gewonnen hadden maar toch eigenlijk niet.
Mijn huisgenoten zeggen nu dat bijna alle nummers op nummers van The Weeknd lijken maar dan slechter . Ik vind tot nu toe the Mamas het leukst.
Haha nou gelukkig komen Arvingarna straks nog, daar kun je vanalles van zeggen maar niet dat het op the Weeknd lijkt!
@Pantalones deze die nu komt is helemaal precies een ander nummer, maar nu ben ik weer vergeten welke…
Het nummer van Zwitserland is geschreven door dezelfde schrijver (Wouter Hardy) als Arcade van Duncan.
Ook wel flink te horen vind ik haha.
Haha ja die gaat echt teren op dat succes. Maar vind het een mooi nummer!
Mijn favoriet is gesneuveld in de semi’s
Vind het dit jaar een beetje tegenvallen! Van vorig jaar heb ik nog steeds een paar liedjes in mijn playlist (Bulletproof, Kingdom Come, Take a chance) en de winnaars vond ik ook wel leuk dus dat is jammer dat er dan dit jaar niet echt iets bij zit
Dit hadden echt de nieuwe Russische omaatjes kunnen worden haha
Jaaa daarom vond ik ze ook leuk, ook echt lekker wat anders voor Zweden, de laatste jaren zijn het toch vaak kopieen van Måns (behalve vorig jaar en toen konden ze niet meedoen pff)
Ik heb niks van vorig jaar gezien, maar ik vind het ook allemaal maar mwah. Meeste nummers beetje saai?
De Zweden zijn allemaal voor Tusse en de niet-Zweden vinden dat allemaal een stom nummer hahahaha. Mijn Spaanse huisgenoten vinden dat dat Baila Baila nummer het zou moeten worden uiteraard Ze waren heel verontwaardigd bij de punten van de jury.
Wat vinden we van het nummer van IJsland? (dadi!!!)
Hij grijpt me minder dan de vorige maar na 3 keer luisteren zit ik weer helemaal in de dadi vibes
Ja wel wat saaier maar alsnog lekker deuntje! Maar denk geen winnaar
LOVE it weer haha. Alleen vind ik het geheel wat minder ‘quirky’ dan de vorige keer en dat vond ik juist wat het zo leuk maakte. Maar sowieso dat ik hier weer voor zou stemmen!
Ik vond vorig jaar zo geweldig daarom wil ik deze weer leuk vinden maar hij is toch een stuk minder dan Think about things Maar nog steeds leuk, heeft alleen geen punten in mijn ranking
Nog maar 3 liedjes die uit moeten komen! Misschien 4 als Belarus nog een poging doet haha hun originele liedje is gediskwalificeerd
Geweldig! Tot nu toe mijn favoriet haha. Hoop dat er nog wat meer show bij komt, maar de disco vibe is perfect
Oke Zwitserland is toch ook wel goed.