Songfestival # 2 (Deel 1)

Ik ben niet helemaal overtuigd

Arcade is moeilijk te evenaren, maar dit is niet eens een poging. Wat is dit joh

2 likes

Nou ik vind het eigenlijk wel goed. Nee leuk, goed is niet het juiste woord.
Grow vond ik kut. Mijn smaak is trouwens geen goed teken want Arcade vond ik geen bal aan.

1 like

De symboliek en betekenis vind ik top, maar hoop dat het nog wat epischer wordt. Er gaat echt nog wel aan gewerkt worden

En ik vind hem echt leuk en sympathiek. Fijn dat hij het dit jaar alsnog weer mag doen

3 likes

Broccoli broccoli. :pensive:

7 likes

Ja mis ook een beetje een opbouw ofzo, nu vind ik het een beetje chaotisch… maar misschien komt dat nog

1 like

Dat was ook wat ik verstond. Wat moet het zijn?

Ik vind het nogal suf. Teveel herhaling en er gebeurt verder weinig.
Ik vind zijn stem ook wat nasaal ofzo, daar moet je van houden.
Ik ben het nu al weer vergeten ook. Soms moet een nummer een beetje indalen maar ik verwacht niet dat dit gaat aanslaan.

2 likes

Ja geen idee iets Surinaams volgens mij maar ik kan alleen nog maar broccoli horen nu.

3 likes

Broko mi

Broko mi is het zie ik nu. Klinkt als.

Lekker te lopen? Luuk heeft wat anders gehoord

Hahaha nee Bridget

Hoezo? Kwestie van smaak toch. Winnen gaan we toch niet, maar ik vond het ook wel aanstekelijk. Hou alleen niet zo van zijn stem.

1 like

News flash, Gordon vond Grow beter. Trek uw conclusies

3 likes

Ik verwacht geen top drie plek tbh. Maar ja ik vind meeste van onze nummers maar matig in het begin en later draai ik vaak nog wel (beetje) bij.

Ja ik vind het echt geen nummer wat blijft hangen. En vind het eigenlijk ook maar saai:(

Ogene, wat vreselijk was dat ja. Dan nog liever shine :joy:

2 likes

Ach tot Pinksteren gaan we het nr nog vaak op de radio horen en dan weten we tijdens Eurovisie niet beter haha

3 likes

Of Rene le Blanc

1 like