Ja precies zo ben ik arcade ook meer gaan waarderen bijv.
Hahahahahaha olord, die man denkt waarschijnlijk ook dat hij volgend jaar gevraagd wordt
Oké mijn mening na deze versie: het nummer doet me een stuk minder dan Grow. Wel een sympathieke boodschap zoals hier ook al werd gezegd maar daar win je niet mee
Ik vond het camerawerk en hoe iedereen op het podium stond wel mooi gedaan weer. Des te jammerlijker dat het nummer nergens echt piekte
Heerlijk toch. Hij zijn hoogtepunt van zijn carriere, de rest van Europa heeft wat te lachen
Ik vond trouwens calm after the storm de eerste keer ook niks, maar tijdens het optreden op het moment supreme klopte wel alles en het is nog steeds één van mijn lievelingsnummers. Ben ook van mening dat dat het jaar is dat we hadden moeten winnen.
Waylon was daar wel hot.
Die knipoog
Zo maar echt.
Bedoel je niet Douwe Bob? Hahaha die pakte de camera ook echt in
You don’t want broccoli
You don’t want broccoli
Kan het niet meer niet horen
Ik hoorde het trouwens voorbij komen op de radio en dacht huh een liedje over broccoli??? Cool! Hoorde daarna pas dat dit onze nieuwe inzending is blijkbaar
In de chat van de live-stream worden ook allemaal icoontjes van broccoli’s geplaatst Ai daar gaat je boodschap
Haha nee 100% dat Waylon bij één van de optredens een zwoele knipoog naar de camera gooide
Je kunt de livestream opzoeken op YouTube en dan ff terug gaan naar ergens boven de 10 minuten
Birth of a new age
Misschien moeten we een soort campagne voeren dat dit nummer gaat over hoe we voor het eerst in honderdmiljoenmiljard jaar hadden gewonnen maar nu geen ‘echt’ songfestival kunnen organiseren door corona en dat heel Europa dan medelijden heeft en hij dan wint en dat we dan volgend jaar toch eindelijk écht een songfestival hebben en dan is alles toch weer goed
En dat dit nummer de dubbele boodschap heeft dat we teleurgesteld zijn broccoli te hebben gekregen na onze winst, maar eigenlijk champagne en taart hadden gewild
Broccoli staat symbool voor de verwarrende mix van teleurstelling en hoop
Want niemand is blij een gewonnen cadeautje uit te pakken en dat er dan broccoli in blijkt te zitten
Ik zie nu een act voor me waar ipv zo’n lichtbal zoals bij Duncan naar beneden kwam, een gigantische broccoli naar beneden komt