Laten we heel hard hopen dat NL ergens in de komende paar jaar weer een keertje wint.
Ik vind dat nummer van Keiino nog leuker dan die uit 2019! Die clip is ook supermooi! Echt heel jammer dat ze niet gewonnen hebben😔.
De Zweedse zangeres Zara Larsson lijkt zich op te winden over de kersverse Songfestival-inzending van Cyprus. Landen die meedoen aan het Europese muziekfestijn zijn wel vaker niet vies het lichtelijk kopiëren van andere inzendingen of bekende popsterren, maar de videoclip van ‘El Diablo’ van Elena Tsagrinou lijkt identiek aan die van het nummer ‘Love Me Land’ van Larsson.
en het origineel
Oepsss haha
Volgens mij is El Diablo (mede) geschreven door een Zweed dus veel inspiratie uit Scandinavië gehaald haha
Edit: ik vind het refrein wel leuk maar het lijkt voor de rest 3 nummers in 1 ofzo. En mijn favo is de head&shoulders spon in de video 🥲
Hahaha die stem in de eerste video is nog niet op de normale manier beschikbaar zeker dat liedje
Zara heeft wel een punt, het lijkt gewoon dezelfde set waar het is opgenomen
Nee, het nummer is alleen nog via de app van het recordlabel te horen (gewoon de video dus hahah). Ik moet weer toegeven aan mijn geweldige muzieksmaak want inmiddels ben ik fan
Ooo ik vind het wel leuk dat ze allemaal hier optreden, ben wel benieuwd hoe het zit met de bezoekers. Ik heb de hoop op dat gebied al opgegeven
Oh ik ben echt benieuwd naar het nummer van Jeangu!
En jammer dat Keiino niet heeft gewonnen, maar moet zeggen dat ik dit nummer ook wel minder vond dan die van 2019.
Ik ben nu de 2e avond van Sanremo aan het kijken. Gisteren zaten er een paar toffe nummers tussen, dus ben heel benieuwd naar vanavond.
Nou ik zit klaar, ik hoop dat het redelijk snel in de uitzending zo zit!
Edit ik bedoel daarmee De Vooravond.
Het lijkt erop alsof RTL Boulevard hem straks ook uitzenden?
Edit 2 ah ook via YouTube
Vond dat nummer van vorig jaar echt ruk en gok dat het nu weer 10x niks is. Arcade was sowieso de enige inzending ooit waarvan ik dacht ja dit kan wel wat worden
Ilse en Waylon vond ik ook goed!
O yes het begint biiiijna
Doe gewoon beginnen en niet zo lang lullen
Net op de YouTube livestream hoorde je al uptempo muziek, misschien wel de instrumentale versie dan. Klonk dansbaar
Ohja true die ook!
Jezus zeg schiet gewoon op
Wow veel mensen op t podium haha. En David Bowie outfit!
Haha nou laten we het er maar op houden dat we blij mogen zijn met Duncan en dat we daardoor al in de finale zitten. En daar laatste worden
Ik vind het refrein wat simpel en het gaat niet echt los ofzo?
O dit is wel een heel verschil met grow…
Nog niet heel erg overtuigend vind ik.