Songfestival # 2 (Deel 1)

Ik heb tickets via AvroTros. Ben benieuwd of zij opnieuw een verloting/verkoop gaan organiseren. Maar ik weet ook nog niet goed of ik er wel bij zou willen zijn in deze omstandigheden.

Nou, die maken tenminste nog een kans. Ik kan wss pas in een volgend leven :sob:

Waarom jongens, eindelijk in Nederland EN DAN OOK NOG IN ROTTERDAM. Dan kan ik er mss niet bij zijn, maar dan ook nul sfeer, schermen of feestjes in de buurt.

5 likes

Ik heb idd ook van avrotros‘ maar wel een mail gekregen van paylogic net

Ja verschuif het gewoon naar oktober/november dit jaar

Godsamme zeg wat kut. Geld terug dus en dat nieuwe ticket kun je wel vergeten. Ik ga er wel drank van kopen en mijn verdriet wegdrinken :sob: :sob: :sob:

Echt heh. Gvd ik had kaartjes voor de live semi finale. De LIVE SEMI FINALE!!! :sob::sob::sob:

3 likes

En als je ondertussen niet een keer naar het toilet kan én de hele tijd moet zitten én geluk moet hebben om kaarten nog te kunnen bemachtigen, dan kan ik beter de handdoek in de ring gooien.

1 like

nou tot over 44 jaar dan maar :sob:

1 like

Alles kan nog. Misschien winnen we wel gewoon nog een keer!!!
(maar ik baal ook. zo zonde dit)

Dit is het liedje van Frankrijk:

Ik vind dit echt retesaai en niks aan maar ik ben duidelijk in de minderheid want hij is vrij populair :joy:

Nog 100!!! dagen.

1 like

Zo leuk om te zien hoe Celine Dion optrad bij het Eurovisiesongfestival. Kan echt niet wachten tot dit jaar, ben echt benieuwd hoe het gaat zijn.

ad doet trouwens leuke terugblikken hier had ik dit filmpje gevonden

Wejooo dit is de inzending van Finland, even heel wat anders maar ik vind het wel vet

Lifestyle of the sick and dangerous. :joy:

Ik vind dit echt een derderangs Limp Bizket.

2 likes

Haha, ze hebben wel een try hard vibe ja.

Ondertussen heeft Noorwegen niet voor Keiino gekozen :cry: hoe kunnen ze. Ik kon Monument al helemaal meezingen. En nu in plaats daarvan een keiharde eurovisie-kitsch act.

Ik vind het liedje wat ze gekozen hebben wel leuk, alleen zooo zonde dat het ineens Engels is ipv Noors. Hoop echt dat hij het nog terug gaat veranderen

1 like

Heb gisteravond de hele Melodi Grand Prix zitten kijken, ook al kan ik geen woord Noors. Heerlijke Eurovision feeling, genoten! (Ook al hoopte ik wel op Keiino!)

2 likes

Heeft iemand z’n geld al terug van de kaartjes? Via avrotros?

Ja ik heb het al terug! Al even geleden volgens mij

1 like

Oja stom, ik zie het nu pas!