Zijn er hier mensen die een kaartje hadden gekocht voor dit jaar, maar een formulier hebben ingevuld om hun geld terug te krijgen? Zo ja, hebben jullie het al gekregen? Ik nog niet namelijk
Kennen jullie deze website al? Kwam hem toevallig tegen
En verder er gewoon een muur omheen bouwen.
Ik zag Mahmood vandaag (in Italië)…! Vond hem heel klein lijken, haha, lees dat ie toch “gewoon” 1.80m is. Wel grappig, zag hem lopen en dacht: wie is dat ook alweer?!
Nouja, totaal niet boeiend verder, wel sinds ik hem zag Soldi in m’n hoofd.
Ga naar San Marino en ontmoet een echt icoon please.
Hahaha ja ik denk nu hele tijd dat ik hem ook ga spotten, maar helaas kom ik niet in zijn regione.
Hooverphonic (België) heeft hun zangeres gedumpt, ik vind het echt zo sneu dat zij nu dus niet naar het Songfestival kan.
Terwijl die baas van hooverphonic het Songfestival niet eens wat vindt en daarom deden ze ook niet mee met love shine a light.
Echt oneerlijk.
Ik kreeg net een nieuwsbrief van de avrotros, wat mij eraan herinnerde het lidmaatschap op te zeggen dat ik vorig jaar had aangeschaft voor de Songfestival tickets. Ik weet dat hier toen meerdere mensen lid zijn geworden, dus hierbij een reminder om 'm op te zeggen
Hoe denken jullie dat ze het gaan doen volgend jaar? Ik ben echt bang dat het zonder publiek wordt en dat we alsnog niet heen kunnen
Bij de junior versie hebben ze het dit jaar ook online gedaan, volgens mij hadden ze van tevoren alle optredens opgenomen. Had er even snel doorheen geskipt en op zich zag het er wel goed uit, maarja niet helemaal hetzelfde. De winnaar is trouwens echt een cute liedje
Ik ga er inmiddels wel van uit dat het niet op de normale manier door gaat.
Hadden ze het nou maar gelijk 2 jaar uitgesteld
Als het zonder publiek is moeten ze dan alle kaartjes terugbetalen? Is ook een strop.
Wel echt zuur he, net de keer dat het in Nederland zou zijn Hoop wel dat we het geld dan terugkrijgen of op een andere manier gecompenseerd worden.
In 2022 maar weer naar eurovision in concert, niet hetzelfde als eurovisie maar wel leuk omdat je een deel van de deelnemers live kunt zien
Dit is idd echt cute!
Met kerst heb ik het Eurovisie songfestival bordspel gekregen. Had mijn moeder bij het Kruidvat gevonden, met korting natuurlijk Online staat ie ook nog: https://www.kruidvat.nl/eurovision-song-contest-bordspel/p/5142929
Het is een vrij basic spel maar wel echt leuk om met Eurovisie fans te spelen! Je moet vragen beantwoorden over het songfestival en 2 acts vormen. Daarbij moet je dan tactisch kaarten kiezen en uiteindelijk komt de finale. Daar kan het zelfs nog spannend worden lol
Ah dit is dus wel een leuk spel? Ik stond er ook al mee in mijn handen maar twijfelde een beetje. Toch even in de Kruidvat kijken dan of die nog te koop is.
Voor €4,99 vind ik het een leuk spel haha. Er zitten wel de meest cheape pionnen bij en ik vind het jammer dat op de kaartjes geen foto’s van het songfestival staan maar algemene foto’s.
Maar mocht je het tegenkomen, €4,99 kunnen missen en Eurovisie fans in je buurt hebben, zou ik het meenemen
Ik ook! Maar heb wsl niet voor eind mei het vaccin☹️
Kunnen ze het niet in december houden? Meh dan wordt het dus een stream.
Ooo ik zou het wel zuur vinden als ik mijn plek moet afstaan aan iemand omdat diegene toevallig al wel gevaccineerd is en ik niet Ik heb niet echt goede hoop op een normaal songfestival
Nee staat er inderdaad ook niet, wellicht dat je een negatieve test moet laten zien? Maar dit verzin ik nu ook zelf hoor
Ohh nee staat er ook niet maar ik denk dat het voor hun veiliger is om een gevaccineerd publiek te hebben dan iedereen een test te laten doen omdat dat minder betrouwbaar is